Організуйте облік правильно
У програмі для інтернет-магазину Dilovod є перелік основних первинних документів для ведення бухгалтерського, податкового та складського обліку: рахунки на оплату, видаткові накладні, товарні чеки тощо. Для готівкового способу взаєморозрахунків в Dilovod є можливість друку прибуткового касового ордера. Ведіть реєстр операцій, договорів і угод.
Відгуки користувачів

Керуйте цінами
Задавайте для кожної категорії клієнтів окремі значення вартості, знижок або налаштуйте автоматизацію для розрахунку з урахуванням останніх закупівельних цін, прайсових цін постачальника, валютного курсу. Застосовуйте дисконтну карту при обробці замовлення покупця, поверненні від покупця, відвантаження. Вносьте зміни в відпускні ціни товарів пакетно. Ведіть облік в CRM собівартості товарів не тільки в валюті обліку, але і в валюті закупівлі.
Швидко обробляйте замовлення
Отримуйте замовлення з інтернет-магазину прямо в складській програмі Dilovod. При цьому система автоматизації додасть нового клієнта в базу або ідентифікує вже існуючого. На підставі замовлення покупця виконуйте продаж, оплату, формуйте замовлення постачальнику, оформляйте повернення від покупця, виконуйте резервування і планування закупівлі товару.
Ведіть складський облік
Організуйте правильно управління складом, щоб уникнути втрат і збільшити прибуток інтернет-магазину. Контролюйте надходження, рух всередині складу, списання товару та оплату за нього. Оформляйте списання, оприбуткування надлишків, а на додаток виконуйте інвентаризацію в будь-який час.

Спробуйте 7 днів безкоштовно
Отримайте доступ до всіх можливостей системи, додайте необмежену кількість користувачів і працюйте без прив’язки банківської картки. Перевірте, як Dilovod спростить ваші бізнес-процеси та облік вже сьогодні. Після тестового періоду ви можете оформити підписку і продовжити роботу без втрати даних та налаштувань.
Розраховуйте автоматично заробітну плату
Ведіть повноцінний облік заробітної плати і кадрів, а також податковий, управлінський, валютний облік. Розраховуйте автоматично: оклад, погодинну оплату, винагороду від продажів, відрядну оплату за нарядами і листами обліку робочого часу, лікарняними, відпускними. Формуйте податкові звіти, друкуйте розрахункові листки і платіжні відомості. Якщо немає необхідності вести повноцінний облік, просто реєструйте виплату.
Працюйте з постачальниками
Формуйте автоматично замовлення постачальнику на підставі замовлень покупців або норм складських запасів для підтримки постійного асортименту товару на складі. На основі замовлення постачальнику реєструйте закупівлю товару, виписуйте прибуткову накладну (акт прийнятих робіт). Відстежуйте оплати, поставки товарів, заборгованість, проводьте аналіз динаміки зміни цін придбання за допомогою спеціальних звітів. Завантажуйте прайс-листи постачальників в базу і використовуйте їх при підборі товарів і виборі постачальника.
Контролюйте взаєморозрахунки з покупцями і постачальниками
Контролюйте взаєморозрахунки з покупцями і постачальниками в режимі реального часу. Реєструйте в системі надходження від покупців, оплати постачальникам, переміщення коштів між касами і рахунками, вносьте поточні витрати діяльності, виплату ЗП, податки тощо. Завантажуйте виписки з банківських рахунків онлайн або з файлу.
Автоматизуйте доставку
Організуйте роботу з власною або зовнішньою службою доставки. Формуйте автоматично листи доставки. Розподіляйте замовлення за кур’єрами, розраховуйте винагороду і вартість посилки, контролюйте виторг. Dilovod інтегрований зі службою доставки «Нова Пошта». Ви можете самостійно створювати експрес-накладні безпосередньо при реєстрації відвантаження товару, друкувати маркування і відстежувати місцеперебування посилок прямо в Dilovod.
Аналізуйте ефективність роботи інтернет-магазинів
Для безперебійної роботи інтернет-магазину регулярно відстежуйте результати за допомогою спеціальних звітів. Наприклад, фінансових — за доходами / витратами (за статтями, контрагентам). Розраховуйте суму прибутку / збитку і відсоток рентабельності. Порівнюйте показники роботи та обороти за рахунками обліку за допомогою Балансу підприємства. Класифікуйте ресурси підприємства за ступенем їх важливості. Виділяйте групи клієнтів, які забезпечують найбільший внесок, або групи товарних позицій, які найбільш і найменш рентабельні, за допомогою АВС-аналізу.

Безкоштовна підтримка
Фахівці служби підтримки Dilovod оперативно відреагують на ваш запит і допоможуть перенести дані з інших програм, виконати необхідні налаштування, завантажити початкові залишки. Проведуть демонстрацію функціоналу, проконсультують з усіх питань в ході роботи.
Підтримка безкоштовна для всіх користувачів Dilovod.
Зв’яжіться з нами прямо зараз!