Працюйте з меню
Програма для ресторану допоможе вам заповнювати довідник товарів та послуг, додавати готову їжу, напівфабрикати, інгредієнти, тару, упаковку та ін. Створюйте картки для страв, вносьте назву, ціну, опис. Крім того, ви можете організувати всі елементи меню в загальному списку або розділити їх за категоріями, що значно прискорить процес роботи як персоналу кухні, так і персоналу, що обслуговує. Облік всіх елементів меню дозволить вам ефективно керувати асортиментом та контролювати наявність товарів на складі.
Стандартизуйте процеси
Програма обліку для кафе дозволяє впорядкувати процес приготування страв та напоїв за допомогою типових технологічних карт. Вказуйте склад та кількість необхідних інгредієнтів, напівфабрикатів та порядок створення страви. Облік складу та витрат інгредієнтів не тільки спрощує навчання нового персоналу та підтримує високу якість страв, а й сприяє зменшенню відходів та оптимізації використання продуктів. При необхідності виводьте техкарти на друк.
Працюйте з клієнтами
Програма для обліку бару та ресторану допомагає контролювати усі етапи обслуговування клієнтів — від складання замовлення до видачі чека. Формуйте клієнтську базу, фіксуйте повну інформацію щодо кожного гостя. Використовуйте дисконтну програму для підвищення лояльності клієнтів. У програмі Dilovod ви можете дивитися статистику за гостями, щоб дізнатися, які страви мають попит, знижки, контактні дані.
Працюйте у програмі з замовленнями
При виборі списку страв для приготування, програма Dilovod автоматично розрахує необхідну кількість сировини згідно з технологічними картами, спише інгредієнти зі складу ресторану та випустить готовою стравою. Це дозволяє максимально точно вести облік використання продуктів та уникати перевитрати. У разі нестачі потрібних харчових інгредієнтів, програма Dilovod запропонує заміну. Такий підхід не тільки оптимізує робочий процес на кухні, а й значно скорочує час приготування, що дозволяє обслуговувати в ресторані більше замовлень за короткий час.
Контролюйте грошові потоки
Заходьте в систему в будь-який час і в будь-якому місці на своєму ПК, планшеті або телефоні, переглядайте та аналізуйте фінансові дані. Використовуйте наш інструмент для моніторингу фінансових показників та переконайтеся, що ваш бізнес функціонує з максимальною ефективністю. Отримуйте актуальну інформацію в програмі обліку про залишки, надходження та витрати коштів у касі та на банківських рахунках в 1 клік.
Контролюйте запаси ресторану
Підтримуйте запаси у вашому закладі громадського харчування на оптимальному рівні в режимі реального часу. Аналізуйте поточний залишок та собівартість товару, розраховуйте його потребу, деталізуйте залишки. Оформляйте списання, оприбуткування надлишків. Ведіть облік розрахунків із постачальниками, аналізуйте оплату, постачання товарів та заборгованість перед ними за допомогою програми для ресторану.
Проводьте інвентаризацію ресторану в будь-який час
Створюйте та друкуйте документ інвентаризації ресторану, заповнивши його автоматично за заданими умовами у програмі:
- за складом;
- за залишками;
- за групою товарів.
Внесіть фактичну кількість у результаті перерахунку запасів на складі закладу харчування. Проводьте списання чи оприбуткування позицій на підставі документа інвентаризації. Підключайте сканер штрих-кодів для прискорення процесу. Це допоможе вести облік товарів ефективно та точно відстежувати їх рух у реальному часі.
Калькуляція страв
У програмі обліку ви можете розраховувати собівартість готових страв у ресторані на підставі їх складу та норми інгредієнтів за списком рецептур або технологічними картами. Причому неважливо, йдеться про вишукану страву чи фастфуд. Враховуйте при калькуляції не лише склад страви, а й актуальні закупівельні ціни на продукти, що дозволяє точно оцінити фінансові витрати на кожну страву. Цей метод допомагає не тільки контролювати бюджет, вести облік, але й встановлювати адекватні ціни, забезпечуючи тим самим прибутковість ресторану.

7 днів безкоштовно
Спробуйте всі функції, додайте необмежену кількість користувачів, кредитна картка не потрібна. Після закінчення тестового періоду ви можете оформити підписку і продовжити роботу без втрати внесених даних та виконаних налаштувань.
Розраховуйте заробітну плату
За допомогою програми автоматично обчислюйте зарплату, лікарняні та відпускні персоналу ресторану. Ведіть облік робочого часу за допомогою тайм-трекінгу. Крім того, програма автоматизує формування податкових звітів, що значно спрощує підготовку до податкових перевірок та дотримання законодавства. Ви також можете легко друкувати розрахункові листки та платіжні відомості прямо із системи обліку. Це значно скорочує час, який витрачається на бух. операції, та мінімізує ризик помилок.
Аналізуйте результати
Автоматизація кафе дозволяє проводити аналіз роботи ресторану за допомогою зручних звітів, щоб зрозуміти, як справи у бізнесі. Адже все, що ви можете виміряти, ви можете покращити. Наприклад, дохід від продажу та прибутку в розрізі товарних груп, клієнтів, постачальників, ТМ. Визначайте, які страви приносять найбільший зиск ресторану, а від яких краще відмовитися. Внутрішній аналіз дає змогу глибше розуміти ефективність роботи кожного аспекту бізнесу.
Автоматизація ресторану — це можливість ефективно керувати всіма процесами, мінімізуючи час на рутинні завдання та підвищуючи точність обліку.
Працюйте з бухгалтером
Запрошуйте бухгалтера до спільної роботи. Адже Dilovod містить у собі не лише управлінський облік, а й бухгалтерський, податковий, а також подання звітності до контролюючих органів. Програма для ведення обліку в ресторані буде комфортною, оскільки Dilovod має два інтуїтивно зрозумілі інтерфейси — для підприємця та для бухгалтера. Завдяки продуманій ергономіці та простоті використання система не вимагає спеціальних навичок від користувачів.
Наша програма для ведення обліку в ресторані допомагає ФОП та підприємствам знижувати операційні витрати через автоматизацію процесів, забезпечує безпеку даних, облік та доступ до актуальної звітності у реальному часі.
Часті запитання
Програма автоматизації та обліку ресторану та бару включає функції для роботи з меню, створення технологічних карт, контролю обслуговування клієнтів та управління замовленнями. Вона дозволяє відстежувати грошові потоки, підтримувати запаси їжі та проводити інвентаризацію. Також програма забезпечує розрахунок заробітної плати та аналіз результатів роботи ресторану.
- Можливість працювати не тільки з України, але і онлайн із будь-якої точки світу, де є Інтернет.
- Управлінський та бухгалтерський облік в одній програмі. Це полегшує ведення справ, скорочуючи час для підготовки звітів та обліку.
- Відповідність вимогам законодавства України; наявність актуальних форм звітів, первісних документів, строків звітності.
- Можливість формувати управлінські звіти з налаштуваннями та виносити ярлики на робочий стіл для швидкого контролю бізнесу.
- Наявність підтримки та навчальних ресурсів робить програму доступною навіть для новачків.
- Автоматичні безкоштовні оновлення, щоб завжди була актуальна версія програми.
- Інтеграція з Turbosms розширить можливості вашого бізнесу.

Безкоштовна підтримка
Фахівці служби підтримки Dilovod оперативно відреагують на ваш запит і допоможуть перенести дані з інших програм, виконати необхідні налаштування, завантажити початкові залишки. Проведуть демонстрацію функціоналу, проконсультують з усіх питань в ході роботи.
Підтримка безкоштовна для всіх користувачів Dilovod.
Зв’яжіться з нами прямо зараз!