Керуйте інформацією про контрагентів
Фіксуйте інформацію і контактні дані про клієнтів, постачальників та інших осіб, з якими ви вступаєте в товарно-грошові відносини. Призначайте контрагенту категорію по стадії відносин або типу торгівельної точки. Налаштуйте стан і колір. Використовуйте податкові коди контрагентів, щоб попередити внесення дублів.
Плануйте ділові контакти
Плануйте ділові контакти і завдання на день прямо в Діловод. Зв'язуйте завдання з клієнтами, замовленнями, договорами. Налаштуйте завданням статуси, вказуйте витрати на їх виконання. Розподіляйте завдання по співробітниках, ведіть облік робочого часу на їх виконання. Реєструйте події по діловим контактам, наприклад, зміст дзвінків, результати переговорів, листування, договірні умови.
Дуже порадувала можливість отримання практично будь-яких даних по вузлу API - тепер наші сайти завжди видають актуальну інформацію по наявності товару і цінам, що підвищує лояльність покупців.
Станіслав Істомін
власник інтернет-магазинів svitakb.com.ua і akbmag.com.ua
Керуйте договорами
Реєструйте договори та угоди. Змінюйте документам статус в залежності від стану угоди, помічайте кольором, фіксуйте примітки. Призначайте покупцям постійні умови поставки, наприклад, категорії цін, валюту, способи доставки, форму оплати, відстрочки, знижки. Історію зміни документів Dilovod збереже автоматично.
Контролюйте виконання замовлень
Якість процесу обробки і підготовки замовлення безпосередньо впливає не тільки на лояльність клієнтів, а й швидкість обороту і величину товарних запасів і, як наслідок, на прибуток підприємства. Будьте в курсі стану всіх замовлень і оплати по ним в режимі реального часу в єдиному журналі. Привласнюйте замовленнями статус, призначайте колір. При надходженні замовлення система обліку продажів Dilovod автоматично зарезервує товар на складі, якщо товару немає на складі - врахує його при формуванні замовлення постачальнику. На підставі замовлення виписуйте реєструйте відвантаження або надання послуг. Контролюйте етапи виконання замовлення покупця за допомогою звіту "Контроль замовлень".
Сповіщайте клієнтів по SMS
Повідомляйте клієнтів про деталі і статус замовлення за допомогою SMS розсилок. Надсилайте повідомлення прямо з документа замовлення покупця або видатковій накладній. Дані про одержувачя при цьому підтягнутися автоматично. Формуйте індивідуальний текст повідомлення або створіть шаблон, який в подальшому буде застосований до всіх замовлень.
Ведіть облік роботи менеджерів
Ведіть облік продажів по менеджерам. Розраховуйте і нараховуйте відсоткову винагороду автоматично за результатами продажів. Ведіть облік робочого часу, витраченого на виконання завдань, замовлень, договорів. На основі отриманих даних, розрахуйте заробітну плату менеджерів.