Меню Закрити
Бухгалтеру - аутсорсеру

Бухгалтерам

Змініть своє уявлення про сучасне програмне забезпечення для бухгалтерії з Dilovod. Ведіть облік і звітність в одній програмі. Працюйте разом зі своїми клієнтами. Отримуйте безкоштовну професійну підтримку тоді, коли вам це зручно.

2 в 1 Облік і звітність в одній програмі

Забудьте про перенесення звітів з бухгалтерії в програму для здачі звітності, а також про різноманітні "стиковки" та платні модулі для вивантаження.
У Dilovod формування та здача звітності відбувається в одній програмі, в 3 кліка!

Швидкий старт

Почніть тестування програми відразу ж після реєстрації. Укладення договору і передоплата не потрібні. Протягом 7 днів весь функціонал доступний безкоштовно. Бескоштовна служба підтримки та зрозумілі відеоінструкції допоможуть швидко розібратися з функціоналом.

Почніть без зайвих зусиль

Користувачі, які ведуть бухгалтерію в 1с, Excel або іншій програмі, часто думають, що перейти на іншу програму - дуже складно та вимагає багато часу. Так і є, але не у випадку з Dilovod. Завантажити дані з 1С або інших бухгалтерських програм в Dilovod дуже просто завдяки новій розробці наших програмістів. Завдяки їй, переходячи з 1с на Dilovod, ви зможете завантажити довідники, залишки і документообіг з вашої бази даних самостійно без зайвих сузисль. Переходячи з Excel ви зможете завантажити номенклатуру, залишки, ціни, а так само клієнтську базу. Крім того, ми підключимо імпорт даних з ваших систем клієнт-банк. Від Вас буде потрібно мінімум зусиль! а режим інтерфейсу "для бухгалтера" зробить знайомство з програмою максимально комфортним.

7 днів безкоштовно

Спробуйте всі функції, додайте необмежену кількість користувачів, кредитна картка не потрібна. Після закінчення тестового періоду ви можете оформити підписку і продовжити роботу без втрати внесених даних та виконаних налаштувань.


Створіть окрему базу даних для кожного підприємства

Якщо ж підприємства не пов'язані діяльністю один з одним, ведіть облік в різних базах під одним обліковим записом. Це дозволить не плутатися в журналах документів і звітах, так як бази не будуть пов'язані між собою. Надавайте доступ для керівника окремо в кожну базу.

Або ведіть групу юридичних осіб та ФОП в одній базі даних

Ведіть облік декількох підприємств в одній базі. Номенклатура, контрагенти, статті доходів і витрат при цьому будуть спільними. Звітність буде формуватися по кожному підприємству або консолідовано.

Користуйтеся широкими можливостями обліку

Dilovod має повний функціонал, необхідний для ведення ФОП і Юридичних осіб: управлінський, бухгалтерський та податковий облік, електронну звітність, зарплата і управління персоналом, облік виробництва, управління доставкою та багато іншого.

Працюйте в команді

Запрошуйте колег і клієнтів до спільної роботи. Налаштуйте ролі, керуйте доступом до даних, переглядайте історію змін документів. Плануйте ділові контакти і задачі на день, реєструйте події по ним. Зв'язуйте задачі з клієнтами, замовленнями, договорами. Налаштуйте задачам статуси, вказуйте витрати на їх виконання. Розподіляйте задачі по співробітниках, ведіть облік робочого часу на їх виконання.

Дуже зручний сервіс для ведення бухгалтерії та складання звітності для директора і для бухгалтера. Всі функції працюють чітко, система зрозуміла

Наталія Титаренко
власник компанії з виробництва металевих, броньованих дверей

Не турбуйтеся про оновлення

Dilovod завжди відповідає вимогам законодавства України та містить актуальні форми звітів, первинних документів, терміни звітності та сплати податків. Забудьте про покупку версій і пошук програмістів. Ви завжди будете працювати в актуальній версії програми. Dilovod оновлюється вчасно, автоматично і безкоштовно.

Забудьте про архівні копії

Ваші дані захищені від втрати, вилучення третіми особами, кіберзагроз та вірусів. Копіювання даних відбувається в режимі реального часу на резервний сервер в Німеччині. Dilovod щодня виконує архівацію вашої бази - частіше за інших відомих програм і зберігає архіви за 30 останніх днів.

Отримуйте професійну підтримку

Отримуйте професійну підтримку безкоштовно тоді, коли вам це необхідно, будь-яким зручним способом зв'язку - по телефону, чату, через месенджери. Фахівці служби підтримки допоможуть перейти з іншої програми в Dilovod, перенести дані, завантажити початкові залишки, виконати налаштування, провести демонстрацію можливостей для вас і співробітників, дадуть відповіді на ваші запитання.


Прискорюйте виконання трудомістких задач

Dilovod автоматизує і проконтролює трудомісткі процеси, звільнить ваш час та час співробітників, який можна витратити на вивчення фінансів клієнтів або виконати інші обов'язки, які підвищать вашу цінність і зроблять практику відмінною від конкурентів.

  • автозавантаження табличній частині первинних документів з файлу ексель;
  • автозавантаження банківських виписок онлайн, реквізити платежу при цьому будуть заповнені автоматично, а нові клієнти додані в довідник;
  • не потрібно передавати звітність в іншу програму або зберігати файли для завантаження в іншу програму, формування і відправка звітності відбувається в одній програмі;
  • формування уточнюючих звітів безпосередньо з документа. Наприклад, в накладній або рахунку можливо сформувати акт звірки взаєморозрахунків або отримати всю інформацію про товар;
  • автоматичний розрахунок курсових різниць;
  • завантаження номенклатури накладних з файлу;
  • автоматизоване завантаження нн постачальника;
  • контроль реєстрації податкових накладних;
  • контроль правильності формування податкових накладних;
  • контроль складу та виправлення складських помилок;

Люди, зацікавлені в програмі для бухгалтерів на аутсорсі, також дивилися: