Кількість співробітників 4 – 10.
З діловод 1,5 року.
Чому обрали Діловод?
Спочатку просто і зручний інтерфейс.
Досвід роботи з Діловод
На сьогоднішній день Діловод – один з кращих українських сервісів для ведення обліку. Ми довго шукали онлайн облік-сервіс. Більшість має ряд недоліків: незручний інтерфейс, відсутність своєчасної техпідтримки, недостатня кількість необхідних звітів, завищена вартість, обмеження сервісу по ряду функціоналу.
Сервіс Діловод дуже простий і зрозумілий навіть для співробітників без відповідної освіти і досвіду роботи. Це була перша і основна причина для початку роботи з цим ресурсом, тому що обсяги були невеликі і кількість співробітників становило 1-2 чол., інших завдань не стояло.
Облік налагодили дуже швидко. Величезна подяка тих. підтримки – всі питання вирішувалися швидко і якісно. І до цього дня за будь-яких проблемних ситуаціях або необхідності консультації ми отримуємо якісну підтримку. Наша компанія користується переважно кількісним урахуванням основних складів за допомогою сервісу.
З Діловод все пересування товару стали прозорі, проблеми з інвентаризацією зважилися. Так само зручно вести облік торгових роздрібних точок, зрозумілі і прості форми звітності. Дуже не вистачає мобільної версії сервісу! Прохання розробникам вирішити цю задачу!