На українському ринку є гідні програмні продукти, які не тільки не поступаються за функціональністю, але й мають багато інших переваг. І серед них — онлайн-бухгалтерія Dilovod. Давайте разом дослідимо, чому перехід з BAS на Dilovod — краще рішення для бухгалтера.

1. Отримуйте облік та звітність в одній програмі
У BAS облік і звітність працюють окремо. Спочатку ви формуєте звіт, потім його вивантажуєте або переносите в іншу програму і тільки тоді відправляєте. Вам доводиться перемикатися між різними системами та додатково налаштовувати їх.
У Dilovod не потрібно використовувати інші додатки для виконання цих завдань, переносити документи між програмами, розбиратися в інтерфейсах, окремо платити за ці та інші додатки.
Ви ведете облік, формуєте звіт і відразу ж надсилаєте його без потреби в додатковому софті. До того ж у Dilovod можна зберігати власні налаштування звітів. Як це зробити, ми розповіли в відеоінструкції.

2. Контролюйте виписку та реєстрацію податкових накладних
Для того, щоб у BAS перевірити правильність формування податкових накладних, вам потрібно самотужки налаштовувати параметри контролю та визначати, чи всі обов’язкові реквізити заповнено коректно.
У Dilovod контроль виписки та реєстрації податкових накладних налаштовано просто. Система створює звіти, які допомагають вчасно зрозуміти, коли потрібно виставляти або приймати податкові документи, а також швидко знаходити неточності. Це допомагає оперативно реагувати на будь-які проблеми, що виникають.

3. Спрощуйте закриття місяця
В 1C (BAS) закриття періоду відбувається через створення спеціального документа. Ви натискаєте кнопку, і програма починає обчислення — це може зайняти деякий час. Проте, як тільки операції виконані, їх уже неможливо змінити. Якщо трапляється помилка чи ви хочете щось відкоригувати, втрутитися вже не вийде.
Натомість у Dilovod процес закриття місяця теж автоматизований, але з великою гнучкістю. Програма автоматично:
- розподіляє загальновиробничі витрати;
- враховує витрати майбутніх періодів;
- розраховує податки та фінансові результати.
Найкраще те, що документ дозволяє вносити корективи. Якщо виникають якісь нюанси або помилки, бухгалтер може легко їх виправити.
Про те, що потрібно зробити в Dilovod для закриття періоду, ми розповіли тут.

4. Автоматизуйте нарахування зарплати
Автоматичне нарахування зарплати в BAS доступне лише в розширеній версії конфігурації, вартість якої є вищою. Цей функціонал включає базові операції: розрахунок лікарняних та відпускних, а також роботу з робочими графіками.
Dilovod же має повноцінний модуль для автоматичного нарахування зарплати та кадрового обліку. Детальний опис роботи цієї функції доступний у відео.
На підставі даних, які внесли у картки працівників та робочих графіки, система розраховує зарплату. Також можна задати індивідуальні параметри для кожного співробітника — від кількості відпрацьованих годин до відсотка від продажів або доплат за понаднормову роботу. А якщо щось у розрахунку здається невірним — ви завжди можете вручну внести корективи.
Усі ці можливості входять до стандартного пакета, тому за них не потрібно додатково платити.
5. Скористайтеся перевагами автоматичних оновлень
Уявіть, ви користуєтеся BAS. За вашим запитом програмісти внесли певні зміни для зручнішої роботи. Тепер, коли з’являються нові законодавчі вимоги, ваша програма потребує наступного оновлення. Необхідно викликати програміста (саме того, що налаштовував сервіс), а це додаткові витрати часу та коштів. До того ж при оновленні можуть «злетіти» всі виконані доопрацювання. Знайома ситуація?
Dilovod оновлюється автоматично. Програма завжди відповідає вимогам законодавства України, містить актуальні форми звітів, первинних документів, а також враховує зміни в термінах звітності та сплати податків. Вам не треба купувати нові версії — ви завжди працюєте з найновішою.
6. Автоматично архівуйте дані
Залежно від того, де встановлений BAS, процес архівування відрізняється: якщо на комп’ютері бухгалтера, відповідальність за копіювання даних лягає на нього, а при розміщенні на сервері — на адміністратора.
У Dilovod цей процес повністю автоматизовано. Архівні копії створюються щодня й зберігаються протягом 30 днів. Це окремі резервні копії вашої бази, які дають змогу повернутися до будь-якого стану системи за останній місяць. І все це без жодних додаткових дій з вашого боку.

7. Завантажуйте банківські виписки
Для імпорту даних у BAS потрібно замовляти у програміста модуль для завантаження виписок для кожного банку. Це означає, що облік банківських операцій може вимагати знову ж таки додаткових витрат.
У Dilovod є готові інтеграції для всіх великих банків України. Ви можете підключитися безпосередньо до клієнт-банку та отримувати інформацію про транзакції в онлайн-режимі. Також є можливість імпорту даних з файлів форматів xlsx, dbf або csv, що робить процес максимально простим і автоматизованим.

8. Об'єднуйте управлінський та бухгалтерський облік
У BAS бухгалтерський та управлінський облік ведуться в окремих модулях, які потребують налаштування обміну даними. Це означає додаткові витрати на програміста та технічну підтримку. Існують комплексні рішення, що поєднують обидва види обліку, але їхня вартість та обслуговування можуть суттєво вдарити по бюджету.
Dilovod об’єднує управлінський та бухгалтерський облік в одній системі. Підприємець отримує миттєвий доступ до всієї фінансової інформації та звітності, а бухгалтер централізовано завантажує дані в програму.
Ви також можете зберігати налаштування звітів: як бухгалтерських, так і управлінських. Наприклад, звіт з продажів або надходжень можна вивести на робочий стіл керівника, щоб він самостійно перевіряв залишки, продажі чи борги та не звертався щоразу до бухгалтера. Це значно спрощує співпрацю та прийняття рішень.
9. Отримуйте безкоштовну підтримку
Обслуговування в BAS часто буває обмеженим або доступним лише за додаткову оплату. Потрібно звертатися до конкретного спеціаліста, який знайомий з вашою програмою. А якщо виникають якісь проблеми, часто лише програміст може розібратися в коді.
У Dilovod кожен спеціаліст зі служби підтримки вирішить будь-який ваш запит.
Фахівці допомагають:
- перенести дані з інших програм;
- налаштувати систему;
- завантажити початкові залишки;
- провести демонстрацію функціонал.
До того ж усі користувачі Dilovod отримують безкоштовні консультації. Перегляньте ролик, щоб дізнатись, як підключити службу підтримки.
10. Платіть менше — отримуйте більше
BAS потребує значних інвестицій через високу вартість ліцензій та додаткових послуг. У Dilovod ви отримуєте всі необхідні функції за фіксованою абонентською платою, без додаткових витрат. Також Dilovod пропонує більше готових функцій, що зменшує необхідність налаштувань та прискорює початок роботи.
Висновок
Окрім усіх вищезгаданих переваг, користувачі Dilovod отримують доступ до безкоштовної бази знань та готових інтеграцій. У системі є безліч механізмів для:
- обміну даними;
- завантаження товарів;
- оновлення цін;
- експорту / імпорту прайс-листів;
- роботи з постачальниками;
- розрахунків податків;
- завантаження податкових накладних.
Ви можете безкоштовно протестувати онлайн-бухгалтерію. Наші фахівці проведуть демонстрацію без підписання будь-яких договорів — у Dilovod є безкоштовний демо-період. Просто замовте демонстраційну версію, завантажте дані клієнтів і товарів і переконайтеся, як це працює.
Також у нас діє партнерська програма для бухгалтерів з кешбеком до 20% від оплат залучених клієнтів. Про детальні умови можна почитати тут.
Dilovod — це зручне, сучасне та безпечне рішення, яке спрощує роботу бухгалтера та допомагає ефективно керувати фінансами без зайвих витрат і складних налаштувань.