Внесіть початкову заборгованість
За потреби вносьте початкові залишки заборгованості покупців або постачальників у валюті, в якій враховується заборгованість. Враховуйте заборгованість в розрізі договора, рахунка або замовлення. У разі, наявної заборгованості по постачанню або надходженню товару (наприклад, в разі передплати) - вносьте суму боргу зі знаком мінус. Якщо система оподаткування передбачає врахування ПДВ, вказуйте ставку і суму податку.
Ведіть спрощені розрахунки
Якщо вам необхідно зареєструвати оплату за будь-які послуги або товари максимально просто, без необхідності ведення складського обліку та обліку взаєморозрахунків з постачальником (наприклад, оплата за послуги зв'язку, за канцтовари, за оренду приміщення) віднесіть витрату грошей відразу на витрати діяльності.
Ведіть взаєморозрахунки за розрахунковими документами
Ведіть взаєморозрахунки з деталізацією боргу за розрахунковими документами, наприклад, накладними або актами, щоб забезпечити можливість чіткого контролю оплати і термінів по кожному окремому документу. Завдяки такій деталізації встановлюється прямий зв'язок між документами, що впливають на взаєморозрахунки. Здійснюйте автопідбір несплачених накладних та актів.
Я швидко можу побачити рух товару в своєму магазині, дуже легко і просто зробити звірку з контрагентом, бачу залишки по складу. Мені подобається абсолютно все.
Тамара Семенівська
Co - owner, CEO "Kids Rainbow"
Ведіть розрахунки з покупцями
Контролюйте сплату і відвантаження покупців, аналізуйте стан заборгованості за будь-який період за допомогою зручного звіту. Виконуйте налаштування звіту необхідним вам чином, виставляйте потрібний період, встановлюйте параметри відбору і угруповання в розрізі документів, покупців, угод, підприємців, додавайте необхідні колонки. Зберігайте звіт в форматі Excel, PDF або відправляйте на друк.
Ведіть розрахунки з персоналом
Ведіть розрахунки з персоналом. Виконуйте автоматичний розрахунок заробітної плати, податків, зборів, а також утримань на основі первинних документів. Виконуйте нарахування доплат, премій, надбавок, матеріальної допомоги, інших виплат працівникам. Нараховуйте і виплачуйте заробітну плату працівникам через касу або банк.
Ведіть розрахунки з постачальниками
Аналізуйте стан заборгованості перед постачальником, суми оплат і постачання товарів за допомогою звіту "Розрахунки з постачальниками". Налаштуйте період, встановлюйте відбір і угруповання в розрізі постачальників, документів, угод, підприємців, додавайте необхідні колонки.
Валютний облік взаєморозрахунків
Реєструйте оплату постачальнику або від покупця у валюті відмінній від валюти, в якій здійснено закупівлю або продаж. Обмінний курс буде розрахований автоматично. Ведіть нарахування та виплату заробітної плати в валюті. Податковий облік при цьому буде вестися в національній валюті країни. Дивіться нараховані та сплачені суми заробітної плати у валюті і в еквіваленті основної валюти обліку в звіті Відомість по заробітній платі. Dilovod автоматично перерахує суми для взаєморозрахунків за курсом.
Проводьте звірку взаєморозрахунків
Проводьте звірку взаєморозрахунків швидко, легко і без помилок за допомогою зручного звіту. Формуйте звіт в розрізі угод, розрахункових документів або товарів. Зберігайте звіт в універсальному форматі або надсилайте на друк. Формуйте прямо в звіті "Акт звірки взаєморозрахунків з контрагентом". Таким чином ви зафіксуєте стан розрахунків на момент формування акту. Дані залишаться в цьому виді, навіть якщо в первинні документи випадково будуть внесені зміни. Проводьте перевірку і узгодження фінансових взаємин з покупцями або постачальниками за обраний період. Акт звірки може бути заповнений автоматично або вручну. Якщо ведеться валютний облік, взаєморозрахунки будуть враховані в зазначеній валюті. Фіксуйте і редагуйте розбіжності.