Продовжуємо серію історій користувачів Dilovod. Сьогодні про свій досвід розповідає Вікторія Любімцева. Вона поділилася, як починалася її співпраця з програмою, що найбільше подобається та як Dilovod полегшує її роботу. Усі деталі — далі.

Про Вікторію та її команду

Вікторія — експерт з обліку та оподаткування, надає консультаційні послуги та послуги бухгалтерського супроводу для малого та середнього бізнесу. Має понад 15 років досвіду у фінансовій сфері. 

Допомагає з:

  • реєстрацією ФОП;
  • змінами КВЕД;
  • веденням діяльності згідно з законодавством;
  • реєстрацією касових апаратів; 
  • вибором системи оподаткування;
  • звітністю та сплатою податків та іншими питаннями. 

Крім допомоги клієнтам, Вікторія надає консультаційні послуги для підприємців у Kharkiv Business Hub.

«У 2023 році, коли кількість клієнтів значно зросла, я зібрала команду. Тепер разом з колегами ми обслуговуємо понад 150 ФОПів та близько 20 ТОВ, з яких частину ведемо у Dilovod. Найчастіше до нас звертаються підприємства зі сфери послуг та оптово-роздрібної торгівлі», — розповідає Вікторія.

Історія знайомства з Dilovod

Історія знайомства з Dilovod

Усе розпочалася у березні 2021 року завдяки непростій ситуації одного з клієнтів Вікторії. 

Клієнт, власник ТОВ, звернувся до Вікторії з проханням налагодити ведення бухгалтерського обліку підприємства, які виникли через невдале ведення бухгалтерії.

За документами виходило, що його компанія з мільйонними оборотами не виплачує зарплату, не сплачує податки та не має жодного співробітника у штаті та фактичного місця здійснення діяльності. Це призвело до серйозних наслідків: податковий кредит постійно перевищував зобов’язання, а сама компанія набула статусу ризикового підприємства. У результаті клієнт втратив значну частину зароблених коштів та клієнтів і змушений був почати все з нуля, відкривши нове ТОВ.

Вікторії довелося взяти на себе виправлення всіх неточностей. Раніше вона займалась бухгалтерією для ФОП та невеликих ТОВ, тож потрібно було швидко опанувати бухгалтерський облік для ТОВ з ПДВ. Почались пошуки відповідної програми.

«Я спробувала кілька варіантів, включно з 1С від ПриватБанку, але вони не відповідали моїм вимогам. Основною проблемою була погана техпідтримка. Якщо щось не працювало, швидко отримати допомогу було майже нереально», — згадує Вікторія.

Серед інших недоліків були:

  • Складність створення потрібних оборотно-сальдових відомостей за різними періодами.
  • Нестача інструментів для швидкого аналізу фінансових даних.
  • Для подання звітності потрібно було використовувати додаткові програми, і, як наслідок, витрачати такі необхідні в той момент кошти підприємства.

Вікторія продовжила пошуки і натрапила на онлайн-бухгалтерію Dilovod.

«Підтримка менеджерів Dilovod допомогла мені швидко розібратися з ПДВ, а інтерфейс програми був інтуїтивно зрозумілим і легким у використанні. Завдяки Dilovod я швидко вирішила всі проблеми, а мій клієнт залишився повністю задоволений результатом».

Зараз Вікторія та її співробітники використовують Dilovod для ведення бухгалтерського обліку та ведення клієнтів. У майбутньому планують розширити застосування програми для керування всією командою бухгалтерів ФОП Вікторія Любімцева.

Враження від Dilovod

Враження від Dilovod

Перехід на Dilovod значно полегшив роботу команди. Ось що найбільше подобається.

  • Зручний інтерфейс. Програма для бухгалтерського обліку інтуїтивно зрозуміла, навіть новим користувачам легко розібратися.
  • Простота ведення. Бухгалтерія стала простішою і менш трудомісткою завдяки автоматизації багатьох процесів.
  • Інтеграції з популярними сервісами. Dilovod легко підключається до банків та інших сервісів, що спрощує роботу з фінансовими операціями.
  • Доступність з будь-якої точки. Оскільки Dilovod працює онлайн, можна зайти в систему з будь-якого пристрою та продовжити роботу в зручний момент, навіть під час відрядження чи вдома.
  • Якісна технічна підтримка. Команда менеджерів завжди готова допомогти, докладно все пояснити і вирішити будь-які питання.
  • Можливість роботи з ПДВ. Dilovod дозволяє ефективно працювати з ПДВ, створювати необхідні звіти та дотримуватися всіх законодавчих вимог, не використовуючи додаткових програм.
  • Швидке перенесення обліку. Легко імпортувати дані з інших систем або з паперових записів.

«Dilovod вирішив одразу кілька завдань: спростив ведення обліку, прискорив формування звітів і зібрав усі інструменти в одному місці. Це зручно не тільки для мене, але й для моїх клієнтів, які також використовують цю програму. А головне — техпідтримка завжди поруч і готова допомогти».

Завдяки Dilovod Вікторія змогла підвищити ефективність роботи, забезпечити точність бухобліку та покращити обслуговування клієнтів. 

Ми використовуємо файли cookie, щоб вам було зручніше. Ознайомтеся з нашим повідомленням про файли cookie для отримання додаткової інформації