Продовжуємо серію історій користувачів Dilovod. Сьогодні про свій досвід розповідає Вікторія Любімцева. Вона поділилася, як починалася її співпраця з програмою, що найбільше подобається та як Dilovod полегшує її роботу. Усі деталі — далі.
Про Вікторію та її команду
Вікторія — експерт з обліку та оподаткування, надає консультаційні послуги та послуги бухгалтерського супроводу для малого та середнього бізнесу. Має понад 15 років досвіду у фінансовій сфері.
Допомагає з:
- реєстрацією ФОП;
- змінами КВЕД;
- веденням діяльності згідно з законодавством;
- реєстрацією касових апаратів;
- вибором системи оподаткування;
- звітністю та сплатою податків та іншими питаннями.
Крім допомоги клієнтам, Вікторія надає консультаційні послуги для підприємців у Kharkiv Business Hub.
«У 2023 році, коли кількість клієнтів значно зросла, я зібрала команду. Тепер разом з колегами ми обслуговуємо понад 150 ФОПів та близько 20 ТОВ, з яких частину ведемо у Dilovod. Найчастіше до нас звертаються підприємства зі сфери послуг та оптово-роздрібної торгівлі», — розповідає Вікторія.

Історія знайомства з Dilovod
Усе розпочалася у березні 2021 року завдяки непростій ситуації одного з клієнтів Вікторії.
Клієнт, власник ТОВ, звернувся до Вікторії з проханням налагодити ведення бухгалтерського обліку підприємства, які виникли через невдале ведення бухгалтерії.
За документами виходило, що його компанія з мільйонними оборотами не виплачує зарплату, не сплачує податки та не має жодного співробітника у штаті та фактичного місця здійснення діяльності. Це призвело до серйозних наслідків: податковий кредит постійно перевищував зобов’язання, а сама компанія набула статусу ризикового підприємства. У результаті клієнт втратив значну частину зароблених коштів та клієнтів і змушений був почати все з нуля, відкривши нове ТОВ.
Вікторії довелося взяти на себе виправлення всіх неточностей. Раніше вона займалась бухгалтерією для ФОП та невеликих ТОВ, тож потрібно було швидко опанувати бухгалтерський облік для ТОВ з ПДВ. Почались пошуки відповідної програми.
«Я спробувала кілька варіантів, включно з 1С від ПриватБанку, але вони не відповідали моїм вимогам. Основною проблемою була погана техпідтримка. Якщо щось не працювало, швидко отримати допомогу було майже нереально», — згадує Вікторія.
Серед інших недоліків були:
- Складність створення потрібних оборотно-сальдових відомостей за різними періодами.
- Нестача інструментів для швидкого аналізу фінансових даних.
- Для подання звітності потрібно було використовувати додаткові програми, і, як наслідок, витрачати такі необхідні в той момент кошти підприємства.
Вікторія продовжила пошуки і натрапила на онлайн-бухгалтерію Dilovod.
«Підтримка менеджерів Dilovod допомогла мені швидко розібратися з ПДВ, а інтерфейс програми був інтуїтивно зрозумілим і легким у використанні. Завдяки Dilovod я швидко вирішила всі проблеми, а мій клієнт залишився повністю задоволений результатом».
Зараз Вікторія та її співробітники використовують Dilovod для ведення бухгалтерського обліку та ведення клієнтів. У майбутньому планують розширити застосування програми для керування всією командою бухгалтерів ФОП Вікторія Любімцева.

Враження від Dilovod
Перехід на Dilovod значно полегшив роботу команди. Ось що найбільше подобається.
- Зручний інтерфейс. Програма для бухгалтерського обліку інтуїтивно зрозуміла, навіть новим користувачам легко розібратися.
- Простота ведення. Бухгалтерія стала простішою і менш трудомісткою завдяки автоматизації багатьох процесів.
- Інтеграції з популярними сервісами. Dilovod легко підключається до банків та інших сервісів, що спрощує роботу з фінансовими операціями.
- Доступність з будь-якої точки. Оскільки Dilovod працює онлайн, можна зайти в систему з будь-якого пристрою та продовжити роботу в зручний момент, навіть під час відрядження чи вдома.
- Якісна технічна підтримка. Команда менеджерів завжди готова допомогти, докладно все пояснити і вирішити будь-які питання.
- Можливість роботи з ПДВ. Dilovod дозволяє ефективно працювати з ПДВ, створювати необхідні звіти та дотримуватися всіх законодавчих вимог, не використовуючи додаткових програм.
- Швидке перенесення обліку. Легко імпортувати дані з інших систем або з паперових записів.
«Dilovod вирішив одразу кілька завдань: спростив ведення обліку, прискорив формування звітів і зібрав усі інструменти в одному місці. Це зручно не тільки для мене, але й для моїх клієнтів, які також використовують цю програму. А головне — техпідтримка завжди поруч і готова допомогти».
Завдяки Dilovod Вікторія змогла підвищити ефективність роботи, забезпечити точність бухобліку та покращити обслуговування клієнтів.