Меню Закрити

Alona Tokar

У 2013 році ми з чоловіком запустили бізнес з виробництва карамелі ручної роботи "LOL & POP". Компанія почала дуже швидко розвиватися і приносити прибуток. Якщо чесно, ми не були готові до такого швидкого зростання і перший час вели весь облік в таблицях Excel. У 2014 році стало зрозуміло, що таблиці не справляються вже з нашими обсягами і запитами. Почали шукати варіант бухгалтерської системи. 1С виявився дуже складним для нас рішенням, хотілося чогось більш інтуїтивно простого і зрозумілого. І ми знайшли Діловод.

Привернуло увагу на той момент кілька речей:

1) легкість інтерфейсу - все було дуже інтуїтивно зрозуміло
2) процес реєстрації - не треба було довго щось узгоджувати
3) доступ 24/7 з будь-якої точки світу
4) захищеність інформації
5) жива технічна підтримка і до слова дуже оперативна
6) співвідношення ціни і обсягу, який отримуєш

Вести облік, бази накладних та постачальників стало набагато зручніше. Але виробництво продовжувало зростати і з'явився запит ще й на ведення виробництва. До щастя в той момент в Діловод вийшло оновлення і додався виробничий модуль, який вирішив наші запити. Я можу в реальному часі відстежувати рентабельність, з легкістю робити перерахунок собівартості при зміні рецептури або коливанні цін на інгредієнти. І мені подобається, що хлопці не стоять на місці, а весь час розвиваються і розуміють, куди вони рухаються + прислухаються до своїх клієнтів.

25 вересня 2020 11:40