Про компанію LOL&POP

Про компанію LOL&POP

LOL&POP – це сімейний бізнес. За фахом я маркетолог, чоловік – it-фахівець. Довгий час ми працювали на звичайних роботах, отримували хорошу зарплату, але нам хотілося більшого. Ідея виробляти карамельні цукерки прийшла спонтанно, коли ми випадково побачили в мережі відео Марти Стюарт про те, як виробляють карамель. З цього моменту наше життя сильно змінилося. 21 лютого 2013 року з’явилася карамельна кухня і інтернет-магазин LOL&POP. Наступні три роки були дуже насиченими і продуктивними. У 2014 роки ми відкрили фізичний, роздрібний магазин в м.Київ, стартував продаж цукерок LOL&POP в мережі магазинів Good Wine. У 2015 році відкрився перший франчайзинговий магазин LOL&POP в м. Запоріжжя, а також LOL&POP виходить на європейський ринок і відкриває представництво в м.Краків (Польща). У 2016 році стартує продаж цукерок LOL&POP в мережі Антошка і Еко Лавка, WINETIME, відкривається франчайзинговий магазин LOL&POP в 14 містах України і в м Рамат Ган, Ізраїль, а також в м. Варна, Болгарія. В цьому ж році цукерки LOL&POP отримують сертифікат кошерності.

Про досвід роботи з програмою Діловод

Про досвід роботи з програмою Діловод

Якщо чесно, ми не були готові до такого швидкого зростання і перший час вели весь облік в таблицях Excel. У 2014 році стало зрозуміло, що таблиці не справляються вже з нашими обсягами і запитами. Почали шукати варіант бухгалтерської системи. 1С виявився дуже складним для нас рішенням, хотілося чогось більш інтуїтивно простого і зрозумілого. І ми знайшли Діловод. Привернуло на той момент кілька речей:
1) легкість інтерфейсу – все було дуже інтуїтивно зрозуміло
2) процес реєстрації – не треба було довго щось узгоджувати
3) доступ 24/7 з будь-якої точки світу
4) захищеність інформації
5) жива технічна підтримка і до слова дуже оперативна
6) співвідношення ціни і обсягу, який отримуєш

Про досвід роботи з програмою Діловод

Про досвід роботи з програмою Діловод

Вести облік, бази накладних та постачальників стало набагато зручніше. Але виробництво продовжувало зростати і з’явився запит ще й на ведення виробництва. Нащастя в той момент в Діловод вийшло оновлення і додався виробничий модуль, який вирішив наші запити.

Я можу в реальному часі відстежувати рентабельність, з легкістю робити перерахунок собівартості при зміні рецептури або коливанні цін на інгредієнти. І мені подобається, що хлопці не стоять на місці, а весь час розвиваються і розуміють, куди вони рухаються + прислухаються до своїх клієнтів.

Користувачі, які читали історію компанії LOL&POP, також дивилися:

Ми використовуємо файли cookie, щоб вам було зручніше. Ознайомтеся з нашим повідомленням про файли cookie для отримання додаткової інформації