Ведіть історію взаємин з контрагентами
Легко реєструйте нових контрагентів, фіксуйте інформацію про них, відстежуйте історію взаємин. Щоб вибудувати персональні комунікації з контрагентом, вкажіть рекламний канал, контактні дані, персональну знижку, замовлення, рахунки, договори і продажу. Зафіксуйте дзвінки, листи та зустрічі. Привласнюйте клієнту статус і колір.
Працюйте з замовленнями покупців
Автоматизація магазину одягу надасть можливість скоротити час виконання щоденних дій. На основі замовлення покупця ви зможете оформляти продаж, оплату, повернення, формувати замовлення постачальнику, резервувати товар на складі до моменту продажу на певний термін або планувати його закупівлю в разі його відсутності у залишку.
Фіксуйте витрати по кожному замовленню для контролю фінансових результатів по кожній угоді. Для прискорення роботи із замовленнями підключайте сканер штрих-коду і відпускайте товар за лічені секунди. Повідомляйте клієнтів за допомогою sms про статус замовлення.
Фіксуйте витрати по кожному замовленню для контролю фінансових результатів по кожній угоді. Для прискорення роботи із замовленнями підключайте сканер штрих-коду і відпускайте товар за лічені секунди. Повідомляйте клієнтів за допомогою sms про статус замовлення.
Відгуки користувачів
Дізнайтеся які переваги бачать для себе підприємці, які обрали Dilovod.
Інна
CO -owner інтернет-магазину розвиваючих іграшок IQ City
Користуюся самими базовими і необхідними в моїй роботі функціями - довідник товарів, придбання товарів, установка цін, склад, роздрібні продажі. Функціонал влаштовує - все просто, все зрозуміло.
Тамара Семенівська
Co - owner, CEO "Kids Rainbow"
Я швидко можу побачити рух товару в своєму магазині, дуже легко і просто зробити звірку з контрагентом, бачу залишки по складу. Мені подобається абсолютно все.
Станіслав Істомін
власник інтернет-магазинів svitakb.com.ua і akbmag.com.ua
Синхронізація з системами TurboSMS і Нова Пошта позбавили нас від рутинної роботи.
Працюйте із закупівлями
Завантажуйте прайс-листи постачальників. Використовуйте їх при підборі товару в замовленні або виборі оптимального постачальника. Реєструйте закупівлю товару. Без проблем фіксуйте закупівлю в валюті, вона буде перерахована за курсом на момент проведення операції в основній валюті обліку.
Відстежуйте оплату постачальникам, поставку товарів і заборгованість. Аналізуйте динаміку зміни цін придбання товарів за допомогою зрозумілих звітів в розрізі товару, документа, постачальника, склад і т.д.
Формуйте і друкуйте акт звірки взаєморозрахунків з контрагентом: за договорами, документами, з деталізацією по товарах.
Якщо ви передаєте товар на реалізацію або ви комісіонер, в Dilovod передбачені настройки для комісійної торгівлі.
Автоматизуйте складський облік
Ведіть облік в магазині одягу в розрізі товарів або їх різновидів.
Щоб забезпечити безперебійне постачання і підтримувати оптимальні запаси на складі відстежуйте рух товарів, залишки і собівартість на складах за допомогою відомості по складу, звіту руху по товару, аналізу запасів. Кількість складів і торгових точок в Dilovod не обмежена. Фіксуйте переміщення товарних замовлень з одного складу на інший. Проводьте інвентаризацію.
Щоб забезпечити безперебійне постачання і підтримувати оптимальні запаси на складі відстежуйте рух товарів, залишки і собівартість на складах за допомогою відомості по складу, звіту руху по товару, аналізу запасів. Кількість складів і торгових точок в Dilovod не обмежена. Фіксуйте переміщення товарних замовлень з одного складу на інший. Проводьте інвентаризацію.
Відстежуйте рух грошових коштів
Враховуйте грошові кошти в касах і на банківських рахунках. Реєструйте надходження від покупців, оплати постачальникам, переміщення коштів між касами і рахунками, поточні витрати діяльності, виплату ЗП, податки і т.д.
Без проблем завантажуйте витяг по рахунках онлайн (Приват24) або з файлу. Вносьте авансові звіти, і відстежуйте розрахунки з підзвітними особами.
Аналізуйте результати
Управління магазином одягу включає в себе ланцюжок складних процесів, які необхідно регулярно відстежувати і аналізувати. За допомогою зрозумілих звітів, переглядайте в будь-який час фінансові звіти за доходами / витратами (за статтями, операціям, контрагентам), розраховуйте суму прибутку / збитку і відсоток рентабельності. Порівнюйте показники роботи і обороти по рахунках обліку за допомогою Балансу підприємства. Класифікуйте ресурси підприємства за ступенем їх важливості, або виділіть групи клієнтів, які забезпечують найбільший внесок або товарні позиції найбільш і найменш рентабельні - в звіті АВС-аналіз.