Підключайте колег

Запрошуйте своїх колег до спільної роботи онлайн. Навчання не триватиме багато часу, не потребує проходження платних курсів. Звертайтеся у безкоштовну службу підтримки або дивіться відеоуроки, якщо потрібна допомога. Бухгалтерська програма для ФОП дозволяє налаштовувати інтерфейс залежно від ролі користувача, гнучко керувати доступом до даних. Реєструйте завдання собі та співробітникам, повʼязуйте їх із клієнтами, замовленнями, договорами, налаштовуйте їх статуси та витрати на їх виконання.

Налаштуйте облік як зручно

Управлінський, бухгалтерський, податковий облік та електронна звітність для ФОП, зарплата та управління персоналом, облік виробництва, управління доставкою, інтернет-магазином — усі бізнес-процеси в одній програмі. Програма обліку для ФОП дозволяє легко налаштувати функціонал, залишивши лише необхідне.

Слідкуйте за фінансовим станом 24/7

Отримуйте чіткий огляд поточного фінансового стану компанії та ФОП в режимі реального часу. Слідкуйте за рухом грошей у будь-який час. Отримуйте актуальну інформацію про залишки, надходження та витрати коштів у касі та на банківських рахунках в 1 клік!

7 днів безкоштовно

7 днів безкоштовно

Спробуйте всі функції, додайте необмежену кількість користувачів, кредитна картка не потрібна. Після закінчення тестового періоду ви можете оформити підписку і продовжити роботу без втрати внесених даних та виконаних налаштувань.

Ведіть кадровий облік та розраховуйте заробітну плату

Якщо у ФОП наймані працівники оформлені офіційно, автоматично виникає необхідність ведення кадрового обліку, розрахунку заробітної плати та податків. Враховуючи складність і мінливість чинного законодавства, традиційно цю роботу виконує бухгалтер. Dilovod має всі інструменти для того, щоб впоратися з цим завданням. За невеликої кількості співробітників ФОП з найманими працівниками може вести облік самостійно, без допомоги бухгалтера.

За допомогою нашої програми ФОП може вести не тільки регламентований, а й управлінський облік зарплати.

Детальніше про облік заробітної плати і кадрів.

Розраховуйте фінансові результати і дивіденди

Автоматизація бізнесу дозволяє автоматично розраховувати фінансові результати діяльності вашого бізнесу та ФОП, деталізуйте звіт за підприємцями, підрозділами, статтями доходів, статтями витрат, покупцями, угодами, торгівельними точками, менеджерами. Перевірте правильність розрахунку фінансових результатів. Розподіляйте фінансові результати між власниками, розраховуйте дивіденди. Аналізуйте нарахування та виплату дивідендів власникам, а також розрахунки щодо внесків власника (статутний фонд).

Скорочуйте кількість помилок у звітності

Програма для ведення ФОП також дозволить вам уникнути помилок та штрафів, адже розробники заздалегідь подумали про те, як зробити процес формування та звітності максимально простим. Програма надає доступ до актуальних форм звітності та формує податкові звіти на підставі наявних даних.

Інтеграції

Розширюйте можливості вашого бізнесу, автоматизуйте рутинні процеси за допомогою готових інтеграцій з Dilovod.
Інтеграція з банками
Нова пошта
API
Prom.ua
Електронна звітність

Скорочуйте витрати на бізнес

Автоматизація бізнес-процесів дозволить скоротити витрати на ведення ФОП. Оновлення версій, обслуговування, витрати на системне адміністрування та збої серверів більше не проблема. Усе під контролем команди Dilovod. Крім того, вартість щомісячної підписки на послуги сервісу завжди є прийнятною за ціною.

Безпека і конфіденційність

Ваші дані захищені від втрати, вилучення третіми особами, кіберзагроз та вірусів. Наша програма для ведення бізнесу та ФОП копіює дані в режимі реального часу на резервний сервер, а також щоденну архівацію бази. Зберігаємо архіви за 30 останніх днів.

Більше, ніж просто програма для бізнесу

Інноваційні технології допомагають організаціям залишатися конкурентоспроможними за допомогою скорочення витрат і прискорення роботи внутрішніх бізнес-процесів, і навіть зниження впливу людського чинника. Власнику бізнесу та ФОП — розширити професійні можливості, зробити своє життя більш вільним.

Часті запитання

Що має бути у програмі обліку для ФОП з найманими працівниками?

Програма обліку для ФОП повинна включати такі функції:

  • управлінський та регламентований облік заробітної плати та кадровий облік;
  • модуль для роботи з клієнтами, замовленнями та рахунками (CRM-система);
  • складський облік;
  • облік коштів;
  • облік взаєморозрахунків;
  • звіти про продаж, прибутки та збитки;
  • модуль для роботи із постачальниками;
  • модуль для роботи із доставкою;
  • програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО);
  • друк цінників, етикеток, прайс-листів;
  • вбудований модуль податкової звітності;
  • різноманітні корисні інтеграції (з банками, службами доставки, сервісами Google, EDI, розсилки SMS тощо);
  • бухоблік.

Програма для ведення ФОП також має допомагати підприємцям покращити їхню роботу та підвищити ефективність бізнесу.

Чому варто обрати нашу програму?

Dilovod забезпечує гнучке та ефективне управління всіма ключовими аспектами діяльності ФОП: від фінансів та управління персоналом до інтеграції з сервісами доставки та обліку продажів. З нашою програмою ФОП скорочує операційні витрати завдяки автоматизації процесів, дбає про безпеку та конфіденційність даних, а також отримує доступ до актуальної звітності у реальному часі та зручні інструменти для ведення бухгалтерії. Все це робить нашу програму надійним партнером у розвитку вашого бізнесу.

Переваги Dilovod

Наша програма відкриває перед ФОП України нові можливості для ефективного керування їхнім бізнесом.

Які ключові переваги нашої програми для ФОП?

  • Можливість працювати з будь-якої точки світу, де є інтернет, що особливо важливо для ФОП, які часто перебувають у русі.
  • Управлінський та бухгалтерський облік в одній програмі. Це полегшує ведення справ, скорочує час на підготовку звітів.
  • Відповідність вимогам законодавства України, наявність актуальних форм звітів, первинних документів, строків звітності.
  • Можливість формувати управлінські звіти із власними налаштуваннями та виносити ярлики на робочий стіл для швидкого контролю бізнесу.
  • Наявність підтримки та навчальних ресурсів робить програму доступною навіть для ФОПів-початківців.
  • Автоматичні безкоштовні оновлення, щоб у вас завжди була актуальна версія програми.
  • Ведення обліку кількох ФОП в одній програмі, що ідеально підходить для підприємців із різноманітними бізнес-інтересами.
  • Інтеграції з Новою Поштою, Turbosms розширять можливості вашого бізнесу.

Відгуки підприємців

Дізнайтеся які переваги бачать для себе підприємці, які обрали Dilovod.
Віталій Ковган
Віталій Ковган
Власник компанії з продажу медичного обладнання «Maestro Medical».
Нам потрібна була бухгалтерія для товарного, касового та бухобліку. Зупинилися на Dilovod, тут є все, що нам потрібно для роботи.
Станіслав Істомін
Станіслав Істомін
Власник інтернет-магазинів svitakb.ua і akbmag.com.ua
Завдяки API наші сайти завжди видають актуальну інформацію по наявності товару і цінами. Синхронізація з системами TurboSMS і Нова Пошта позбавили нас від рутинної роботи.
Алла Годецька
Алла Годецька
Директорка інтернет-магазину smartcube.ua
Dilovod замінив нам BAS — досить об’ємну інфраструктуру, яка потребувала постійного розвитку та підтримки.
Безкоштовна підтримка

Безкоштовна підтримка

Фахівці служби підтримки Dilovod оперативно відреагують на ваш запит і допоможуть перенести дані з інших програм, виконати необхідні налаштування, завантажити початкові залишки. Проведуть демонстрацію функціоналу, проконсультують з усіх питань в ході роботи.

Підтримка безкоштовна для всіх користувачів Dilovod.

Зв’яжіться з нами прямо зараз!

Люди, зацікавлені в хмарному обліку для власників бізнесу, також дивилися:

Ми використовуємо файли cookie, щоб вам було зручніше. Ознайомтеся з нашим повідомленням про файли cookie для отримання додаткової інформації