Меню Закрити
Чим загрожує ведення обліку в Excel товарному бізнесу?

Чим загрожує ведення обліку в Excel товарному бізнесу?

Власники товарного бізнесу часто починають вести облік в Excel-таблицях. І цього дійсно може вистачати на початку діяльності. Але якщо бізнес почне розвиватися, такий облік може стати справжнім «стоп-фактором» для масштабування.

Електронні таблиці мають обмежений функціонал: в них легко виконати прості дії, а ось звести та проаналізувати дані з різних джерел проблематично. Особливо гостро це відчувається при роботі з товарами, де багато дрібних даних, що важко зібрати до купи.

З розвитком бізнесу ваші потреби в обліку будуть тільки збільшуватися: з'явиться більше клієнтів і асортименту. При великому обсязі операцій та первинних документів вносити дані власноруч та відслідковувати всі зміни буде важко.
Чим загрожує ведення обліку в Excel товарному бізнесу?
Які загрози несе в собі облік в Excel?

Які загрози несе в собі облік в Excel?

Для компаній з великою кількістю даних, Excel-таблиці мають ще ряд недоліків, серед них: 

Висока ймовірність помилок. Людський фактор може призвести до помилок при введенні даних, неправильних розрахунків та помилкових формул. 

Обмежені можливості. Excel дозволяє обмінюватись даними з іншими системами та виконувати автоматичні оновлення, крім того, не дає можливостей для зручних звітів та аналітики.

Недостатня безпека даних. База даних Excel не є найбільш безпечним інструментом для зберігання конфіденційної інформації, такої як особисті дані клієнтів, фінансові дані тощо.

Втрата даних. Якщо файл Excel пошкоджується або втрачається, то інформація в ньому буде втрачена назавжди, що, своєю чергою, може призвести до серйозних проблем або навіть зупинки бізнесу.

Обмежена масштабованість. Excel-таблиці буде важко масштабувати з розвитком компанії, коли виникають потреби у різних видах обліку або навіть у веденні декількох підприємств одночасно.  

Якщо вас бентежить хоч один із пунктів вище, варто замислитись над пошуком більш зручних і безпечних альтернатив. 

Чим замінити Excel?

Чим замінити Excel?

При виборі онлайн програми для обліку власнику бізнесу потрібно звернути увагу на такі аспекти:

  • функціональність;
  • легкість використання;
  • сумісність з іншими програмами;
  • безпека даних;
  • технічна підтримка.

Сучасні підприємці вирішують питання з обліком за допомогою спеціальних програм. Вони дозволяють автоматизувати управлінські та фінансові процеси, а також пришвидшити виконання рутинних операцій. Одним словом, це набагато зручніше, ніж таблиці Excel. 

Програми для обліку можуть бути стаціонарними або знаходитись у хмарі, тобто на віддаленому онлайн сервері. 

Як правило, стаціонарні програми дорожчі, оскільки потребують придбання ліцензій, обладнання та підтримки власних серверів. До того ж цей тип програм не дозволяє працювати з будь-якого пристрою, а тільки на комп'ютері-носієві. Є високий ризик втратити дані, якщо станеться збій або кібератака. 

Хмарні програми мають ряд переваг: не потребує встановлення дорогого обладнання, високий рівень захисту від зовнішнього втручання та можливість працювати з будь-якої точки світу. 

Чому варто перейти з Excel на автоматизовану облікову програму?

Автоматизовані програми для обліку мають ряд переваг над Excel, розглянемо детальніше у таблиці:  

  Excel Автоматизована програма для обліку
Внесення даних  Власноруч Автоматично на підставі первинних документів 
Витрати часу  Потребує значних часових ресурсів Облік відбувається швидко

Ризик помилки через

людський фактор

 Високий  Мінімальний
Функціонал Таблиці складно пов'язати між собою, відсутні можливості для швидкого створення комплексних звітів Можна пов'язувати дані з зовнішніми пристроями, звіти формуються автоматично 

Інтеграція з зовнішніми

сервісами

 Відсутня  Можливо підключати готові інтеграції з Клієнт-банком, поштовими службами, ПРРО та власним сайтом через API

Не витрачайте дорогоцінний час на заповнення даних власноруч та неправильні розрахунки формул в електронних таблицях. Більшість рутини в обліку підприємства можна автоматизувати за допомогою спеціальних програм. 

Переваги роботи з Dilovod

Переваги роботи з Dilovod

Онлайн-бухгалтерія Dilovod надає всі можливості для ведення обліку у товарному бізнесі, адже поєднує переваги автоматизованих програм та хмарних рішень, адаптована під потреби підприємців і не вимагає спеціальних бухгалтерських навичок для роботи.

З нами ризик помилок зменшується, адже більшість даних вноситься автоматично на підставі первинних документів. Іншими перевагами Dilovod є:

  • автоматизована робота з замовленнями;
  • облік товарів: надходження, зберігання, продаж тощо;
  • зручні та комплексні звіти;
  • контроль собівартості та додаткових витрат;
  • відстеження руху грошових коштів режимі реального часу;
  • готові інтеграції з зовнішніми сервісами: Новою поштою, Клієнт-банком тощо. 

Автоматизуйте рутинні задачі з Dilovod та насолоджуйтесь улюбленою справою!

Давайте обговоримо ваше завдання

Залишайте заявку, ми проконсультуємо
та допоможемо автоматизувати облік у вашій компанії

03 жовтня 2023 15:04