Меню Закрити
Розумний кубик, Алла Годецька

Розумний кубик, Алла Годецька

Директорка інтернет-магазину «Розумний кубик»

smartcube.ua
Розумний кубик, Алла Годецька
Про компанію «Розумний кубик»

Про компанію «Розумний кубик»

«Розумний кубик» — це інтернет-магазин, який пропонує гуртовий та роздрібний продаж розвиваючих іграшок, логічних ігор та шахів. Ми працюємо з 2007 року і прагнемо допомагати людям розвивати інтелект і об'єднуватися через розумні ігри.

Наш асортимент налічує понад тисячу головоломок від відомих світових брендів і українських виробників, а також сотні варіантів кубика Рубика. Ми є офіційним дистриб'ютором таких марок, як «Thinkfun», «Huzzle», «Recent Toys» і «Geomag», і також випускаємо власні українські головоломки під брендами «Заморочка», «Smart Cube» та «Точка збірки». Окрім цього, ми підтримуємо спільноту спідкуберів і організовуємо змагання з кубика Рубика.

Серед наших клієнтів — гуртові та роздрібні продавці, магазини іграшок, навчальні заклади, а також всі, хто любить інтелектуальні ігри. Наші продукти цікаві як дітям, так і дорослим, і ми раді співпрацювати з компаніями, які шукають оригінальні та розвиваючі товари для своїх клієнтів.

Чому вирішили перейти на Dilovod

Ми використовували BAS для управління бізнесом, але з часом почали стикатися з низкою проблем. По-перше, система фінансового обліку виявилася занадто складною і вимагала багато часу на обробку даних. По-друге, ми залежали від російського програмного забезпечення, що створювало ризики для нашого бізнесу. До того ж CRM-система Бітрікс24, яку ми використовували, втратила підтримку з 1 червня 2023 року, що ускладнило її використання.

Високі витрати на обслуговування, складна технічна підтримка, постійні доопрацювання та відсутність інновацій також негативно впливали на нашу роботу. Нам доводилося шукати додаткові інструменти для фіскалізації чеків і звітності, що лише збільшувало складність процесів.

Усвідомивши всі ці труднощі, ми вирішили перейти на онлайн-бухгалтерію Dilovod, щоб спростити управління фінансами, позбутися залежності від застарілих рішень і знизити витрати на підтримку бізнесу.

Мета переходу

Основною метою нашого переходу на нову платформу було створення єдиної системи, яка б відповідала всім потребам бізнесу без необхідності в додаткових інструментах. 

Ключовими потребами були:

  • прийом та обробка інтернет-замовлень;
  • організація роздрібного продажу товарів кінцевим споживачам;
  • ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності підприємства та облік товарно-матеріальних цінностей на складі;
  • оформлення фіскальних чеків при продажах;
  • отримання звітів про прибутковість та інші фінансові показники;
  • зменшення витрат на обслуговування та розвиток системи обліку;
  • використання хмарної інфраструктури постачальника послуг.

Ми прагнули максимально оптимізувати процеси та полегшити управління бізнесом.

Перехід

Перехід

Здійснити перехід у два етапи нам допомогла ІТ-компанія «Кубик IT». Спочатку перенесли інтернет-магазин з платформи Бітрікс на Хорошоп. Після чого перейшли з BAS на Dilovod та налаштували інтеграції між Хорошоп і Dilovod.

Наш асортимент товарів надзвичайно великий. Тому дані про залишки ми імпортували з програми BAS до Dilovod за допомогою Excel, після попереднього очищення каталогу інтернет-магазину від неактуальних позицій.
Ми вирішили, що основним інструментом для обліку та роботи з картками товарів стане сайт, а не облікова система. Тому розробили таку схему інтеграції:

  • імпорт номенклатури з сайту в Dilovod;
  • оновлення цін продажу з сайту в облікову систему;
  • перенесення замовлень у Dilovod для подальшої обробки;
  • оновлення залишків товару на сайті в реальному часі через Dilovod.

Перехід на Dilovod відбувся планово та без затримок. З першого дня роботи система забезпечила повний функціонал для всіх напрямків діяльності: роздрібної та гуртової торгівлі, а також обробки інтернет-замовлень. Для кожного співробітника налаштували індивідуальні профілі доступу та інтерфейс, що дозволило оптимізувати робочі процеси.

Як український сервіс, Dilovod дозволяє закрити великий обсяг облікових питань в одній програмі. Для малих і середніх підприємств програма охоплює всі етапи облікового процесу — від ведення первинної документації до підготовки звітності та фіскалізації. Його простота у використанні поєднується з високою ефективністю, що робить його ідеальним рішенням для бізнесу.

Враження від Dilovod

Найголовніша перевага Dilovod для нашого бізнесу — наявність всього необхідного в одній програмі: 

  • СRМ-система;
  • програмний РРО;
  • облік та відправлення звітності у податкову службу. 

Dilovod замінив досить об’ємну інфраструктуру, яка потребувала постійного обслуговування та підтримки. Програма працює на хмарній платформі, а це неабияк спрощує доступ і управління з будь-якої точки, де є інтернет.

Завдяки інтеграції Хорошоп та Dilovod, ми отримали комплексний хмарний сервіс для e-commerce та обліку. Це дозволило відмовитися від російського софту та перейти на українські рішення. 

Ми переконалися, що програма для бухгалтерського обліку Dilovod — це готовий до використання продукт, який не потребує додаткових інвестицій.

Перехід на онлайн-бухгалтерію Dilovod дозволяє суттєво зекономити кошти, адже її використання обходиться у 2-3 рази дешевше, ніж BAS. Вартість BAS сягає до 91 000 грн. Крім того, витрати ж на підтримку та стабільну роботу BAS складають: 

  • 12 000 грн на рік — за доступ до оновлень та програми для подання звітності; 
  • 36 000 грн на рік — за оренду сервера; 
  • 1 500 грн на рік — за ПРРО.

Натомість у Dilovod лише фіксована абонплата 3 750 грн/міс.(для 10 користувачів), яка включає всі необхідні можливості без додаткових витрат.

Хоча ціна послуг з впровадження обох рішень приблизно однакова, Dilovod має значну перевагу: він пропонує більше готових функцій і потребує менше доопрацювань. Це дозволяє швидше розпочати роботу з системою та зменшити витрати на її підтримку.

23 жовтня 2024 01:20