Історія власниці агентства нерухомості про злети та падіння в умовах складної ринкової динаміки
Користувачка Dilovod Олена Звонарьова — засновниця київської агенції нерухомості «Куб». Поговоримо з пані Оленою про тонкощі взаємодії з клієнтами та рієлторами, шляхи подолання викликів останніх років та поєднання ролі директора з роллю бухгалтера компанії.
На яких принципах побудована робота компанії
Агенція «Куб» успішно працює на ринку вже понад десять років. Пані Олена згуртувала довкола себе досвідчених фахівців, яким притаманні самостійність, розвиток та відповідальність. Відповідальність не перед керівництвом, а насамперед перед клієнтом.
Оскільки більшість клієнтів агенції — звичайні люди, що не знаються на сфері нерухомості, вони якнайбільше потребують порад та консультування. Усвідомивши ці потреби, агенція навесні 2020 року розширила свою діяльність, трансформувавшись у ТОВ, і тепер надає як рієлторські, так і консалтингові послуги щодо юридичних аспектів, документації, кредитування тощо.
«Не є професіоналами ті, хто лиш відкриває двері на об’єкті. Я називаю їх «ноги з ключами», адже рієлтор це набагато, набагато ширше поняття». — каже Олена.
Рієлторство – професія вільних людей
Більшість рієлторів не сидить в кабінетах, а працює за бажанням чи потребою. Чомусь багато хто вважає, що рієлтори працюють в чорну, але це зовсім не так. Більшість сплачує податки, особливо зараз, коли кожному з нас болить ситуація країні.
Традиційно рієлторів, підпорядкованих певній агенції, змушували відкривати ФОП і самостійно сплачувати всі податки. Ми вирішили піти іншим шляхом:
- Розроблюємо перелік робіт під кожного окремого клієнта.
- Клієнт підписує з нами як агенцією договір щодо надання послугу.
- Підписуємо договір з рієлтором лише на ті роботи, які той буде безпосередньо виконувати.
- Винагороду від угоди розподіляємо пропорційно до обсягу робіт, які виконував кожен учасник процесу. Тож рієлтор сплачує податки лише за ту частину роботу, яку виконав сам.
Як долають виклики останніх років
Шлях до автоматизованого обліку
На початку професійного зростання у 1998 році, Олена користувалася послугами бухгалтера на аутсорсі. Далі була спроба оволодіти навичками обліку самостійно через численні курси. Але бажаного рівня роботи з документацією та звітністю Олена досягла лише під час роботи з Dilovod. Зараз підприємиця вдало поєднує ролі директора та бухгалтера підприємства.
Щоб завжди бути у курсі змін щодо документообігу та розумітися на важливих для себе можливостях Dilovod, Олена дотримується певного алгоритму дій:
- Ознайомлення із законодавчими актами.
- Перегляд навчальних відео та бази знань.
- Консультація зі спеціалістами онлайн.
- Періодичний огляд новин.
Ці дії поповнюють її багаж знань і відкривають нові можливості для розвитку своєї справи. А ми продовжуємо пишатися нашими клієнтами та завжди готові прийти на допомогу у питаннях звітності та обліку.