Станіслав Істомін, підприємець і керівник «Світ АКБ», поділився, як Dilovod надає всі необхідні інструменти для управлінського обліку при масштабуванні бізнесу, які функції стали найкориснішими та як онлайн-бухгалтерія допомагає ухвалювати важливі стратегічні рішення.

Про «Світ АКБ»
«Світ АКБ» займається проєктуванням і будівництвом сонячних станцій. Компанія допомагає бізнесу та домогосподарствам використовувати ефективні енергетичні рішення. Це дозволяє зменшити залежність від традиційних джерел енергії та скоротити витрати.
«Світ АКБ» також пропонує великий асортимент товарів:
- комплектуючі для сонячних електростанцій (СЕС);
- системи резервного живлення;
- портативне електроживлення.
Компанія надає послуги професійного монтажу, обслуговування та віддаленого моніторингу встановлених систем. Завдяки інноваційним технологіям та індивідуальному підходу до кожного проєкту, «Світ АКБ» допомагає клієнтам отримати надійну та економічно вигідну енергетичну систему.

Історія знайомства з Dilovod
Коли Станіслав працював найманим співробітником, то користувався 1С. Підприємець розумів структуру програмного забезпечення, але йому не подобалося, що 1С необхідно встановлювати на комп’ютер як окрему програму.
«Якщо в мене траплялась якась проблема з комп’ютером, то необхідно було викликати програміста, щоб він встановлював програму», — розповів підприємець.
Потім Станіслав розпочав підприємницьку діяльність. Займався продажем акумуляторів для легкових і вантажних автомобілів, спецтехніки та систем безперебійного живлення. Вже тоді він однозначно вирішив, що не хоче вести облік в 1С.
На ранньому етапі бізнесу обʼєм продажів був невеликим, тому підприємець використовував Excel.
«На початку підприємницької діяльності мені вистачало вести облік товару в Excel. Просто, щоб бачити, що є на складі. Крім того, мені було цікаво розібратися в електронній таблиці. Памʼятаю, намалював багато формул, які робили підрахунок, але вони були дуже складні», — згадує Станіслав.
З часом бізнес підприємця виріс і змінив напрямок, тому потрібно було обрати сервіс, який би відповідав новим вимогам і закривав всі задачі бухгалтерського обліку. Це й підштовхнуло Станіслава до пошуку професійної облікової програми, і у 2017 році він зупинив свій вибір на Dilovod.
Враження від Dilovod
Головним критерієм вибору онлайн-бухгалтерії для підприємця була можливість працювати в браузері. Він не хотів прив’язуватись до одного комп’ютера, а прагнув мати доступ до системи з будь-якого пристрою — ноутбука, стаціонарного комп’ютера чи смартфона. Це дозволяє швидко перевіряти, як ідуть продажі в компанії.
Станіслав поділився, що опанувати програму було легко завдяки інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу. А якщо виникали питання чи труднощі, служба підтримки завжди допомагала знайти рішення.
Підприємець використовує всі можливості Dilovod на максимум, проте деякі функції стали особливо корисними в бізнесі.
- Інтеграція з Новою Поштою — дозволяє автоматично заповнювати дані відправника, підтягувати інформацію про одержувача, а також відстежувати статус відправлення в онлайн-режимі.
- Автоматичне формування звітів — спрощує бухгалтерію та контроль фінансів і зменшує ризик помилок і витрати на ведення документації.
- Відправка SMS із бази Dilovod — допомагає миттєво сповіщати клієнтів про деталі та статус їхніх замовлень.
- Взаєморозрахунки з контрагентами та постачальниками — забезпечують чіткий облік платежів.
- Створення замовлень — прискорює роботу з клієнтами, знижує ймовірність помилок і підвищує ефективність бізнесу.
- Валютний облік — можна автоматично конвертувати суми за актуальним курсом і правильно вести фінансовий облік при роботі з постачальниками в доларах.
- Складські залишки — дозволяє відстежувати наявність товарів і автоматично формувати комплекти з окремих компонентів.
- Друковані форми — можливість налаштовувати шаблони документів під власні потреби.
Окремо Станіслав виділив систему API, яка значно спрощує управління товарним асортиментом.
«Завдяки API інформація на сайті автоматично оновлюється кілька разів на день. Клієнти завжди бачать актуальні дані, а менеджери мають оперативний доступ до залишків. Перед оформленням замовлення менеджери спершу перевіряють інформацію на сайті, а вже потім створюють замовлення в Dilovod», — зазначив Станіслав.

Підприємець також відзначив зручність автоматичного оновлення телефонної книги через API. Система завантажує актуальні дані, тож при повторному зверненні клієнта менеджери одразу бачать, хто телефонує.
Це не лише підвищує рівень лояльності, а й значно спрощує операційні процеси. Не потрібно вручну вносити інформацію про нового клієнта — вже є необхідна інформація, що заощаджує час і покращує якість обслуговування.
Як Dilovod допомагає приймати стратегічні рішення?
Станіслав використовує Dilovod для глибокого аналізу продажів у різних сферах. Це дозволяє визначати популярні та менш затребувані товари, а також ухвалювати обґрунтовані бізнес-рішення на основі звітів, які генерує бухгалтерська програма.
- Аналіз збуту — дає можливість оцінювати динаміку попиту, визначати, які товари популярні, а які — ні.
- Географічна активність торгівлі — можна порівнювати продажі в різних регіонах, оцінювати співвідношення замовлень за способами доставки (самовивіз, власна служба доставки, перевізники).
- Оптимізація рекламних витрат — дослідження регіонального товарообігу допомагає ефективніше розподіляти маркетинговий бюджет.
Завдяки такому підходу компанія приймає виважені рішення щодо подальшого розвитку, рекламної стратегії та асортименту продукції.