Реєструйте видачу
Реєструйте видачу грошей під звіт, призначених для здійснення господарських або адміністративних витрат, які обумовлені виробничими потребами або відрядженнями. Використовуйте видатковий касовий або банківський ордер для оформлення цих операцій. Це дозволяє забезпечити точний облік витрачених коштів, контролювати рух фінансових ресурсів підприємства та забезпечити відповідність фінансових операцій внутрішній політиці компанії.
Ведіть валютний облік
Враховуйте підзвітні витрати на відрядження, що видаються в іноземній валюті, одночасно у валюті та у валюті, перерахованої у гривні за курсом банку на день здійснення операції. Dilovod автоматично розрахує курсову різницю під час розрахунків у валюті та при реєстрації купівлі / продажу валюти. Це дозволяє уникнути помилок і забезпечити актуальність обліку для підприємств та ФОП.
Реєструйте витрати і перевитрати
Облік розрахунків із підзвітними особами реєструйте документом «Авансовий звіт». Це дозволяє автоматично погашати заборгованість працівника перед підприємством. У разі перевитрати авансу, виданого під звіт, буде зареєстрована заборгованість підприємства перед працівником. Такий підхід забезпечує точний і своєчасний облік усіх фінансових операцій, пов’язаних з витратами на господарські або адміністративні потреби.
Реєструйте повернення
Фіксуйте повернення виданих коштів до каси, які не були використані підзвітною особою, за допомогою прибуткового касового ордера. Це забезпечує точний облік невикористаних сум і дозволяє своєчасно повернути їх до каси підприємства. Ви також можете відслідковувати історію повернень і контролювати залишки підзвітних сум, що сприяє більш ефективному управлінню фінансовими ресурсами компанії.

7 днів безкоштовно
Спробуйте всі функції, додайте необмежену кількість користувачів, кредитна картка не потрібна. Після закінчення тестового періоду ви можете оформити підписку і продовжити роботу без втрати внесених даних та виконаних налаштувань.
Аналізуйте підзвітні суми
Аналізуйте видачу, повернення підзвітних сум і заборгованість за допомогою відомості по коштах, виданих під звіт. Налаштуйте відомість зручним чином: виконуйте відбір по співробітниках, гуртуйте по співробітниках, реєстраторам, документам. Це дозволить вам отримувати детальну інформацію про кожну операцію та забезпечити точний контроль за використанням коштів і бюджетом. Ви зможете швидко і легко ідентифікувати заборгованість, відстежувати залишки підзвітних сум і аналізувати ефективність витрат.
Використовуйте спрощений облік
У разі, якщо нема потреби вести повноцінний облік із підзвітними особами, скористайтеся спрощеним варіантом обліку. Враховуйте кошти, видані під звіт, без використання «Авансового звіту». Це дозволить зменшити обсяг адміністративної роботи та спростити процес ведення фінансових записів. Спрощений облік підходить для невеликих компаній або для ситуацій, коли витрати підзвітних осіб є незначними та не потребують детальної звітності.
Створюйте друковані форми
Створюйте друковані форми для будь-якого документа, на підставі шаблону. Або налаштуйте самостійно один або кілька шаблонів друкарських форм. Наприклад, для авансового звіту або прибуткового касового ордера. Додайте на документах логотип, налаштуйте параметри друку, такі як шрифти, кольори та розміри, щоб забезпечити професійний вигляд документів.
Часті запитання
Кошти під звіт можна видавати працівникам підприємства для здійснення господарських або адміністративних витрат, повʼязаних з виробничою діяльністю або відрядженнями. А також для закупівлі товарів та послуг для потреб установи.
Dilovod забезпечує повне керівництво у всіх аспектах вашої діяльності: від фінансів та управління персоналом до інтеграції з доставкою та обліком грошових коштів. Наше програмне забезпечення сприяє зниженню операційних витрат для ФОПів та підприємств завдяки автоматизації процесів. Воно також забезпечує захист даних, точний облік і миттєвий доступ до актуальної звітності в реальному часі. Dilovod допоможе вам заощадити час, знизити витрати та покращити фінансовий контроль над вашим бізнесом.
- Можливість працювати з будь-якої точки світу, де є інтернет.
- Управлінський та бухгалтерський облік в одній програмі. Це полегшує ведення справ, скорочуючи час на підготовку звітів та облік.
- Відповідність вимогам законодавства України; наявність актуальних форм звітів, первинних документів, строків звітності.
- Можливість формувати управлінські звіти із власними налаштуваннями та виносити ярлики на робочий стіл для швидкого контролю бізнесу.
- Наявність підтримки та навчальних ресурсів робить програму доступною навіть для новачків.
- Автоматичні безкоштовні оновлення, щоб завжди була актуальна версія програми.
- Інтеграції з Новою Поштою, Turbosms розширять можливості вашого бізнесу.

Безкоштовна підтримка
Фахівці служби підтримки Dilovod оперативно відреагують на ваш запит і допоможуть перенести дані з інших програм, виконати необхідні налаштування, завантажити початкові залишки. Проведуть демонстрацію функціоналу, проконсультують з усіх питань в ході роботи.
Підтримка безкоштовна для всіх користувачів Dilovod.
Зв’яжіться з нами прямо зараз!