Ведіть облік доходів
Фіксуйте грошові кошти або матеріальні цінності, які отримані в результаті звичайних видів діяльності та за певний період. Наприклад, такі як виторг від продажу товарів, плата за виконання робіт та надання послуг, орендна плата та роялті, ліцензійні платежі. Також ведіть облік інших надходжень, наприклад, прибутку, отриманого підприємством у результаті спільної діяльності, або простроченої кредиторської заборгованості та інші. Програма Dilovod дозволяє точно вести облік доходів і фінансових результатів вашого бізнесу.
Я можу в реальному часі відстежувати рентабельність, з легкістю робити перерахунок собівартості при зміні рецептури або коливанні цін на інгредієнти.
Alona Tokar
підприємець, компанія з виробництва карамелі ручної роботи "LOL & POP"
Ведіть облік накладних витрат
Фіксуйте всі додаткові витрати, повʼязані з вашою діяльністю. Розподіляйте накладні видатки при закупівлі товару пропорційно обраному критерію, наприклад, його вартості або кількості. Реєструйте додаткові витрати на замовлення покупця, включаючи їх у собівартість реалізації товару або наданих послуг.
Ведіть облік доходів і витрат за статтями
Регулярно аналізуйте облік доходів і витрат, щоб відстежувати свою прибутковість. Застосовуйте довідники для зберігання інформації за статтями надходжень. Використовуйте цю інформацію при реєстрації документів, що впливають на доходи, таких як відвантаження (надання послуг), роздрібний продаж, оприбуткування надлишків і інші.
Аналізуйте доходи
Проводьте аналіз доходів у розрізі статей надходжень, періодів, підрозділів, організацій (підприємців) за допомогою зручного звіту про доходи. Налаштовуйте звіт у зручному вигляді, групуйте дані за статтями чи підрозділами.
Використовуйте ці дані для обліку, прийняття обґрунтованих рішень та підвищення результативності вашої діяльності.
Використовуйте ці дані для обліку, прийняття обґрунтованих рішень та підвищення результативності вашої діяльності.
Аналізуйте витрати
Проводьте аналіз видатків у розрізі статей витрат, періодів, підрозділів і організації (підприємців). Налаштовуйте звіт у зручному вигляді, групуйте за організаціями (фізичними особами), підставами взаєморозрахунків, статтями витрат.
Ви зможете детально відстежувати, куди саме йдуть кошти, виявляти основні витратні статті та ефективно керувати фінансовими ресурсами. Це допоможе оптимізувати витрати та приймати обґрунтовані рішення щодо зменшення видатків.
Ви зможете детально відстежувати, куди саме йдуть кошти, виявляти основні витратні статті та ефективно керувати фінансовими ресурсами. Це допоможе оптимізувати витрати та приймати обґрунтовані рішення щодо зменшення видатків.
Аналізуйте баланс підприємства
Проводьте аналіз змін активів і пасивів підприємства за допомогою зрозумілого звіту «Баланс». Оцінюйте динаміку майнового стану організації. Використовуйте звіт для аналізу фінансової стабільності та ліквідності підприємства. Групуйте дані за періодами, типами активів та пасивів, що дозволяє детально дослідити фінансові показники. Проводьте порівняння з попередніми періодами для виявлення позитивних та негативних змін.
Аналізуйте прибутки та збитки
Аналізуйте фінансові результати роботи організації, оцінюйте ефективність діяльності за потрібний період за допомогою зручного звіту «Прибутки та збитки». Або дивіться ту ж інформацію в довідковій інформації до замовлення або угоді. Деталізуйте звіт за статтями, підприємцями, контрагентами, замовленнями. Контролюйте загальні підсумки, наприклад, відсоток рентабельності. Виведіть ярлик налаштованого звіту на робочий стіл для швидкого доступу. Друкуйте або зберігайте звіт у форматі Excel або pdf.