Меню Закрити
Облік доходів і витрат

Облік доходів і витрат

Організуйте правильне ведення обліку доходів та витрат організації, щоб безпомилково визначити фінансові результати. Ведіть спрощений облік доходів і витрат ФОП, фіксуйте тільки прибутки та витрати. Або ж ведіть облік детально, зазначаючи всі статті доходів і витрат.
Ведіть облік доходів

Ведіть облік доходів

Фіксуйте грошові кошти або матеріальні цінності, які отримані в результаті звичайних видів діяльності та за певний період. Наприклад, такі як виторг від продажу товарів, плата за виконання робіт та надання послуг, орендна плата та роялті, ліцензійні платежі. Також ведіть облік інших надходжень, наприклад, прибутку, отриманого підприємством у результаті спільної діяльності, або простроченої кредиторської заборгованості та інші. Програма Dilovod дозволяє точно вести облік доходів і фінансових результатів вашого бізнесу.

Ведіть облік витрат

Ведіть облік витрат

Реєструйте затрати у спрощеному вигляді. Фіксуйте собівартість реалізації товарів та послуг. Або ж ведіть облік в розширеному вигляді. Враховуйте вартість ресурсів, використаних у процесі господарської діяльності за певний проміжок часу, за видами діяльності та іншими видатками.

Я можу в реальному часі відстежувати рентабельність, з легкістю робити перерахунок собівартості при зміні рецептури або коливанні цін на інгредієнти.

Alona Tokar
підприємець, компанія з виробництва карамелі ручної роботи "LOL & POP"

Ведіть облік накладних витрат

Ведіть облік накладних витрат

Фіксуйте всі додаткові витрати, повʼязані з вашою діяльністю. Розподіляйте накладні видатки при закупівлі товару пропорційно обраному критерію, наприклад, його вартості або кількості. Реєструйте додаткові витрати на замовлення покупця, включаючи їх у собівартість реалізації товару або наданих послуг.

Ведіть облік доходів і витрат за статтями

Ведіть облік доходів і витрат за статтями

Регулярно аналізуйте облік доходів і витрат, щоб відстежувати свою прибутковість. Застосовуйте довідники для зберігання інформації за статтями надходжень. Використовуйте цю інформацію при реєстрації документів, що впливають на доходи, таких як відвантаження (надання послуг), роздрібний продаж, оприбуткування надлишків і інші.

Аналізуйте доходи

Аналізуйте доходи

Проводьте аналіз доходів у розрізі статей надходжень, періодів, підрозділів, організацій (підприємців) за допомогою зручного звіту про доходи. Налаштовуйте звіт у зручному вигляді, групуйте дані за статтями чи підрозділами.
Використовуйте ці дані для обліку, прийняття обґрунтованих рішень та підвищення результативності вашої діяльності.

7 днів безкоштовно

Спробуйте всі функції, додайте необмежену кількість користувачів, кредитна картка не потрібна. Після закінчення тестового періоду ви можете оформити підписку і продовжити роботу без втрати внесених даних та виконаних налаштувань.


Аналізуйте витрати

Аналізуйте витрати

Проводьте аналіз видатків у розрізі статей витрат, періодів, підрозділів і організації (підприємців). Налаштовуйте звіт у зручному вигляді, групуйте за організаціями (фізичними особами), підставами взаєморозрахунків, статтями витрат.
Ви зможете детально відстежувати, куди саме йдуть кошти, виявляти основні витратні статті та ефективно керувати фінансовими ресурсами. Це допоможе оптимізувати витрати та приймати обґрунтовані рішення щодо зменшення видатків.

Аналізуйте баланс підприємства

Аналізуйте баланс підприємства

Проводьте аналіз змін активів і пасивів підприємства за допомогою зрозумілого звіту «Баланс». Оцінюйте динаміку майнового стану організації. Використовуйте звіт для аналізу фінансової стабільності та ліквідності підприємства. Групуйте дані за періодами, типами активів та пасивів, що дозволяє детально дослідити фінансові показники. Проводьте порівняння з попередніми періодами для виявлення позитивних та негативних змін.

Аналізуйте прибутки та збитки

Аналізуйте прибутки та збитки

Аналізуйте фінансові результати роботи організації, оцінюйте ефективність діяльності за потрібний період за допомогою зручного звіту «Прибутки та збитки». Або дивіться ту ж інформацію в довідковій інформації до замовлення або угоді. Деталізуйте звіт за статтями, підприємцями, контрагентами, замовленнями. Контролюйте загальні підсумки, наприклад, відсоток рентабельності. Виведіть ярлик налаштованого звіту на робочий стіл для швидкого доступу. Друкуйте або зберігайте звіт у форматі Excel або pdf.

Часті запитання


Безкоштовна підтримка

Фахівці служби підтримки Dilovod оперативно відреагують на ваш запит і допоможуть перенести дані з інших програм, виконати необхідні налаштування, завантажити початкові залишки. Проведуть демонстрацію функціоналу, проконсультують з усіх питань в ході роботи.

Підтримка безкоштовна для всіх користувачів Dilovod.

Зв'яжіться з нами прямо зараз!


Люди, зацікавлені в управлінні обліку доходів і витрат, також дивилися: