Ведіть облік доходів
Фіксуйте грошові кошти або матеріальні цінності, які отримані в результаті звичайних видів діяльності та за певний період. Наприклад, такі як виторг від продажу товарів, плата за виконання робіт та надання послуг, орендна плата та роялті, ліцензійні платежі. Також ведіть облік інших надходжень, наприклад, прибутку, отриманого підприємством у результаті спільної діяльності, або простроченої кредиторської заборгованості та інші. Програма Dilovod дозволяє точно вести облік доходів і фінансових результатів вашого бізнесу.
Ведіть облік витрат
Реєструйте затрати у спрощеному вигляді. Фіксуйте собівартість реалізації товарів та послуг. Або ж ведіть облік в розширеному вигляді. Враховуйте вартість ресурсів, використаних у процесі господарської діяльності за певний проміжок часу, за видами діяльності та іншими видатками.
Ведіть облік накладних витрат
Фіксуйте всі додаткові витрати, повʼязані з вашою діяльністю. Розподіляйте накладні видатки при закупівлі товару пропорційно обраному критерію, наприклад, його вартості або кількості. Реєструйте додаткові витрати на замовлення покупця, включаючи їх у собівартість реалізації товару або наданих послуг.
Ведіть облік доходів і витрат за статтями
Регулярно аналізуйте облік доходів і витрат, щоб відстежувати свою прибутковість. Застосовуйте довідники для зберігання інформації за статтями надходжень. Використовуйте цю інформацію при реєстрації документів, що впливають на доходи, таких як відвантаження (надання послуг), роздрібний продаж, оприбуткування надлишків і інші.
Аналізуйте доходи
Проводьте аналіз доходів у розрізі статей надходжень, періодів, підрозділів, організацій (підприємців) за допомогою зручного звіту про доходи. Налаштовуйте звіт у зручному вигляді, групуйте дані за статтями чи підрозділами.
Використовуйте ці дані для обліку, прийняття обґрунтованих рішень та підвищення результативності вашої діяльності.

7 днів безкоштовно
Спробуйте всі функції, додайте необмежену кількість користувачів, кредитна картка не потрібна. Після закінчення тестового періоду ви можете оформити підписку і продовжити роботу без втрати внесених даних та виконаних налаштувань.
Аналізуйте витрати
Проводьте аналіз видатків у розрізі статей витрат, періодів, підрозділів і організації (підприємців). Налаштовуйте звіт у зручному вигляді, групуйте за організаціями (фізичними особами), підставами взаєморозрахунків, статтями витрат.
Ви зможете детально відстежувати, куди саме йдуть кошти, виявляти основні витратні статті та ефективно керувати фінансовими ресурсами. Це допоможе оптимізувати витрати та приймати обґрунтовані рішення щодо зменшення видатків.
Аналізуйте баланс підприємства
Проводьте аналіз змін активів і пасивів підприємства за допомогою зрозумілого звіту «Баланс». Оцінюйте динаміку майнового стану організації. Використовуйте звіт для аналізу фінансової стабільності та ліквідності підприємства. Групуйте дані за періодами, типами активів та пасивів, що дозволяє детально дослідити фінансові показники. Проводьте порівняння з попередніми періодами для виявлення позитивних та негативних змін.
Аналізуйте прибутки та збитки
Аналізуйте фінансові результати роботи організації, оцінюйте ефективність діяльності за потрібний період за допомогою зручного звіту «Прибутки та збитки». Або дивіться ту ж інформацію в довідковій інформації до замовлення або угоді. Деталізуйте звіт за статтями, підприємцями, контрагентами, замовленнями. Контролюйте загальні підсумки, наприклад, відсоток рентабельності. Виведіть ярлик налаштованого звіту на робочий стіл для швидкого доступу. Друкуйте або зберігайте звіт у форматі Excel або pdf.
Часті запитання
Програма обліку доходів і витрат Dilovod дозволяє зручно вести контроль грошових операцій підприємства або ФОП, забезпечуючи точність та доступність даних для успішного управління фінансами.
Dilovod забезпечує повне керівництво у всіх аспектах вашої діяльності: від фінансів та управління персоналом до інтеграції з доставкою та обліком грошових коштів. Наше програмне забезпечення сприяє зниженню операційних витрат для ФОПів та підприємств завдяки автоматизації процесів. Воно також забезпечує захист даних, точний облік і миттєвий доступ до актуальної звітності в реальному часі. Dilovod допоможе вам заощадити час, знизити витрати та покращити фінансовий контроль над вашим бізнесом.
Наша програма відкриває перед ФОП України нові можливості для ефективного керування їхнім бізнесом.
Які ключові переваги нашої програми для ФОП?
- Можливість працювати з будь-якої точки світу, де є інтернет, що особливо важливо для ФОП, які часто перебувають у русі.
- Управлінський та бухгалтерський облік в одній програмі. Це полегшує ведення справ, скорочує час на підготовку звітів.
- Відповідність вимогам законодавства України, наявність актуальних форм звітів, первинних документів, строків звітності.
- Можливість формувати управлінські звіти із власними налаштуваннями та виносити ярлики на робочий стіл для швидкого контролю бізнесу.
- Наявність підтримки та навчальних ресурсів робить програму доступною навіть для ФОПів-початківців.
- Автоматичні безкоштовні оновлення, щоб у вас завжди була актуальна версія програми.
- Ведення обліку кількох ФОП в одній програмі, що ідеально підходить для підприємців із різноманітними бізнес-інтересами.
- Інтеграції з Новою Поштою, Turbosms розширять можливості вашого бізнесу.

Безкоштовна підтримка
Фахівці служби підтримки Dilovod оперативно відреагують на ваш запит і допоможуть перенести дані з інших програм, виконати необхідні налаштування, завантажити початкові залишки. Проведуть демонстрацію функціоналу, проконсультують з усіх питань в ході роботи.
Підтримка безкоштовна для всіх користувачів Dilovod.
Зв’яжіться з нами прямо зараз!