Меню Закрити
Як автоматизувати облік складу на виробництві за 6 кроків

Як автоматизувати облік складу на виробництві за 6 кроків

Підприємець повинен чітко знати, скільки товару на торгових точках, на складі, звідки буде відправка. Саме тому результативне управління складським обліком — must have для успішної діяльності будь-якого підприємства. Розповідаємо, як зробити складський облік на виробництві більш ефективним.
Як автоматизувати облік складу на виробництві за 6 кроків
Що включає автоматизація складу?

Що включає автоматизація складу?

Автоматизація складу — це застосування спеціалізованого програмного забезпечення для управління запасами на виробництві. 

Ведення складського обліку онлайн покращить процеси вашого підприємства одразу в кількох напрямках:

  • скорочується час і трудовитрати на складські операції;
  • підвищується точність і актуальність даних про наявність і рух товарів;
  • зменшуються ризики втрат, пошкоджень або крадіжок товару;
  • оптимізується використання складських приміщень;
  • поліпшується контроль і аналіз складської діяльності;
  • підвищується рівень обслуговування клієнтів і партнерів.
  • Представляємо вам 6 способів автоматизації складського обліку на виробництві, які допоможуть вам зробити ваш бізнес більш конкурентоспроможним і прибутковим.

    1. Виконання інвентаризації без зупинок у виробництві

    1. Виконання інвентаризації без зупинок у виробництві

    Автоматизація інвентаризації забезпечує автоматичне порівняння даних з обліковою системою та виявлення розбіжностей, формування актів інвентаризації та коригувальних проводок. 


    В онлайн-бухгалтерії Dilovod ви можете проводити інвентаризацію частково або повністю, за окремими групами або за всім складом. Не потрібно зупиняти роботу та обслуговування клієнтів спеціально для проведення інвентаризації, робіть її в будь-який час без втручання людини.

    2. Розрахунок собівартості продукції

    2. Розрахунок собівартості продукції

    Програма для контролю складу дає вам змогу отримувати актуальні дані про запаси в режимі реального часу та перераховувати вартість товарів при зміні умов закупівлі або продажу. Ви отримуєте точну інформацію про фактичну вартість запасів на складі. Програма для обліку товару автоматично формує звіти про собівартість продукції за різними параметрами (видами, групами, замовленнями тощо9).

    3. Програмний пошук за кодом, найменуванням або артикулом

    3. Програмний пошук за кодом, найменуванням або артикулом

    Знаходьте матеріали, комплектуючі та продукцію завдяки зручному пошуку за кодом, найменуванням або артикулом. Ви можете вводити дані власноруч або сканувати штрихкод. При цьому ви отримуєте повну інформацію про товар: його кількість, вартість, місце зберігання, гарантійний термін тощо.
    4. Ведення обліку товару за серійними номерами та гарантійними строками

    4. Ведення обліку товару за серійними номерами та гарантійними строками

    При програмному обліку товарно-матеріальних цінностей на складі за серійними номерами та гарантійними строками ви отримуєте:

  • швидке і точне визначення товару за серійним номером;
  • автоматичне присвоєння або генерацію серійних номерів;
  • контроль гарантійних термінів для товарів;
  • формування документів з гарантійного обслуговування або заміни товарів.
  • Це сприяє збільшенню ефективності та точності управління складськими операціями, забезпечує якість обслуговування та задоволення потреб клієнтів.

    5. Автоматизація процесу списання зі складу

    5. Автоматизація процесу списання зі складу

    Забудьте про тривале та складне списання товару зі складу. Облікова програма значно прискорює цей процес та забезпечує автоматичне формування документів на підставі даних про товари та контрагентів. Крім того, ПЗ відразу оновить дані про наявність і рух товарів на складі після списання.
    6. Інтеграція зі службою доставки

    6. Інтеграція зі службою доставки

    Традиційний процес доставки товарів охоплює кілька етапів: підготовку товарів до відправлення, заповнення документів, передача документів і товарів у транспортну компанію або клієнту, відстеження статусу доставки за номером накладної, отримання підтвердження про доставку та оплату. Програмна інтеграція з транспортною службою дозволяє значно пришвидшити цей процес. 

    Наприклад, у користувачів Dilovod є можливість активувати готову інтеграцію з Новою поштою для налагодження процесів доставки. Що це дає: 

    • формування транспортних накладних на підставі даних про товари та контрагентів;
    • можливість друку експрес-накладної, маркування та штрихкоду;
    • відстеження статусу доставки за номером накладної в програмі для ведення обліку;
    • списання товарів зі складу в обліковій системі під час відправлення або отримання накладної;
    • оновлення даних про наявність і рух товарів на складі в режимі реального часу.

    Така інтеграція допомагає покращити ефективність та точність управління складськими процесами та забезпечує зручну та швидку обробку доставки замовлень.

    Переваги обліку складу від Dilovod

    Переваги обліку складу від Dilovod

    Dilovod — сервіс онлайн-бухгалтерії, в яку інтегровані всі перераховані способи автоматизації. Тому, щоб зекономити ваш час і гроші на пошук і тестування різних рішень, спробуйте Dilovod, який має цілий модуль для ведення складського обліку матеріалів. 

    Облік складу Dilovod пропонує цілий ряд переваг:

  • не потребує тривалого впровадження;
  • підтримує всі типи облікових операцій;
  • має інструменти для контролю та точного відображення собівартості;
  • працює онлайн в режимі 24/7;
  • налаштовується під потреби вашого бізнесу. 
  • Dilovod допоможе вам автоматизувати всі складські процеси та отримувати актуальну інформацію про запаси на складі в будь-який час і в будь-якому місці. Облік складу — лише один з інструментів Dilovod для виробництв. Про інші можливості сервісу для виробників читайте тут.

    Давайте обговоримо ваше завдання

    Залишайте заявку, ми проконсультуємо
    та допоможемо автоматизувати облік у вашій компанії

    23 жовтня 2023 19:39